Водіям розповіли, як власноруч замінити колесо в автомобілі та не вскочити в халепу
Операція із заміни коліс не потребує якихось особливих навичок чи серйозних знань, але дуже часто під час заміни колеса водій поспішає та робить хаотичні дії.
Тож, для того, щоб врятувати своє авто від пошкоджень, а себе від травм, краще дослухайтесь до цих порад.
Найперше, що від вас потрібно – це знайти рівну поверхню, де можливо буде здійснити заміну. Далі потрібно звернути увагу на тип покриття. Якщо ви встановите домкрат на м’якій землі, то найімовірніше під вагою авто він почне провалюватися. Буває таке, що поруч тільки м’яка земля. Тоді пошукайте десь поруч звичайну дощечку і підкладіть її під домкрат, тоді ви будете у безпеці.
Для того, щоб власноруч замінити колесо, вам знадобляться домкрат, балонний ключ та звісно ціле, накачане запасне колесо. Деякі машини не комплектуються “запаскою”, тоді там у комплекті повинен бути спеціальний компресор з балоном ремонтної рідини. Якщо, ви чогось не дорахувалися, краще купіть, зайвим точно не буде.
Спеціальні місця для встановлення штатного домкрата, як правило, розташовані знизу порогів, в передній та задній частині з обох боків. У цих місцях є невеличкі вушка, в які вставляється майданчик домкрата. Саме в цих ділянках автовиробники використовують більш товстий метал, який з легкістю витримає вагу авто.
Коли ви лізете під машину, ніколи не бійтеся перестраховуватися. Затягніть ручник, підкладіть під колеса камінець, та коли колесо зніметься, підкладіть його під ходову частину машини, якщо авто і зірветься, то воно зупиниться біля нього. Тож краще потім придбати інше колесо, ніж отримати поранення.
Перед тим, як підіймати авто на домкраті, треба обережно зірвати болти. Ви балонним ключем трохи розкручуєте кожен болт на колесі та вже потім підіймаєте машину. Якщо у вас не екстрена ситуація і ви замінювали колеса власноруч у себе в гаражі, тоді пошукайте “графітне мастило”, ним за знятого колеса треба намастити маточину у тому місці, де вона притискається до диска. Це робиться для того, щоб наступного разу під час зняття колеса диск не прикипав до ходової частини.