Audi TT оновилася: один двигун і «слабка» спортверсія (ФОТО)

Компанія Audi представила оновлене сімейство TT. Купе і родстер допрацювали до 20-річного ювілею моделі – перше покоління дебютувало в 1998-му, через три роки після дебюту однойменного концепт-кара на Франкфуртському автосалоні. Для моделі залишили тільки один мотор, а версію TTS злегка дефорсували.

Рестайлінгові автомобілі можна буде відрізнити за новою решіткою радіатора і модернізованим бамперам із збільшеними воздухозабірникам. На «зарядженій» модифікації TTS модель тепер стане схожа на топовий варіант RS – вона отримає майже такі ж масивні вертикальні повітрозабірники з сріблястою або чорною глянсовою окантовкою.

Audi TT запропонують в трьох модифікаціях: 40 TFSI, 45 TFSI і 45 TFSI quattro. Всі вони оснащується дволітровим турбомотором, але в різному ступені форсування. Перший варіант видає 197 кінських сил (раніше базовим агрегатом був 180-сильний двигун 1.8), другий розвиває 245 сил (до цього – 230 сил) і доступний як з переднім, так і з повним приводом.

Мотори можуть працювати в парі з шестиступінчастою “механікою” або семідіапазонним «роботом» з двома зчепленнями. Для дорестайлінгових машин пропонувався шестиступінчаста преселективна трансмісія.

«Заряджений» варіант TTS став трохи слабшим (306 сил замість 310-ти), але в той же час швидшим. «Сотню» купе може набирати за 4,5 секунди, а родстер – за 4,8 секунди. До поновлення автомобілі досягали цієї ж позначки за 4,9 і 5,2 секунди відповідно. Зниження потужності пов’язане з переходом на новий цикл вимірювання витрати палива WLTP і установкою нового фільтру сажі.

Замовлення на оновлену модель в Німеччині почнуть приймати у вересні. Ціни на купе TT починаються від 35 тисяч євро, а на родстер – від 37,5 тисячі євро. Варіант TTS обійдеться мінімум в 54,5 тисячі євро.


Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти