Mercedes-Benz випустить електрокар з приголомшливими характеристиками

Вперше свій новий виробничо-технологічний бренд для електроавтомобілів автовиробник Mercedes-Benz представив на Паризькому автосалоні 2016 року. І ось уже в середині 2019 року на дорогах з’явиться перший Mercedes-Benz під брендом EQ (витрата електроенергії в змішаному циклі: 22,2 кВт • ч / 100 км; викиди CO2 в змішаному циклі: 0 г / км, дані – попередні).

У новинки два електродвигуни на передній і задній осях сумарною потужністю 300 кВт. Запасу ходу на електричній тязі вистачить на понад 450 км згідно NEFZ (Нового Європейського їздового циклу, за попередніми даними).

Завдяки своїм пропорціям автомобіль EQC відноситься до кросоверів-SUV. Протяжна лінія даху, дизайн скління з заниженою лінією борта і завужений – в дусі купе – дах в області задньої частини кузова дозволяють візуально класифікувати його як щось середнє між SUV і SUV-купе.

З метою зниження споживання електроенергії та підвищення динаміки електричні силові агрегати (eATS) отримали різну конфігурацію: передня електрична машина налаштована на діапазон навантажень від низьких до середніх, тобто на оптимальну економічність, в той час як задня – визначає динаміку. Разом вони передають на дорогу потужність в 300 кВт, а їх сумарний максимальний крутний момент становить 765 Нм.

Літій-іонний акумулятор забезпечує автомобіль запасом енергії в 80 кВтг (згідно NEFZ, Нового Європейського їздового циклу). Витрата енергії і запас ходу і в разі електромобілів дуже сильно залежать від стилю водіння. Автомобіль EQC надає своєму водієві підтримку, пропонуючи йому п’ять режимів руху з різною характеристикою: COMFORT ( “Комфорт”), ECO ( “Еко”), MAX RANGE ( “Макс. Запас ходу”), SPORT ( “Спорт”) і індивідуально настроюється режим. Важливу роль в більш економічних режимах руху грає “тактильна” педаль акселератора, що нагадує водієві економічний спосіб руху. Крім того, у водія є також можливість впливати на ефективність процесу рекуперації за допомогою підрульових перемикачів передач.

При водінні в режимі прогнозування допоміжна система ECO Assist надає водієві підтримку, підказуючи йому, коли можна знімати ногу з педалі газу, наприклад, при наближенні ділянки зі швидкісним обмеженням, а також за допомогою таких функцій, як рух накатом або цілеспрямоване управління рекуперацією. Для цього в режимі мережевої інтеграції використовуються навігаційні дані, система розпізнавання дорожніх знаків, а також отримується (через радар і стереокамерами) інформація від інтелектуальних систем безпеки.

Автомобіль EQC серійно комплектується бортовим зарядним пристроєм з рідинним охолодженням (On-Board-Lader, OBL), потужністю 7,4 кВт, і тому підготовлений для зарядки від мережі змінного струму – в домашніх умовах і на громадських зарядних станціях.

Зарядка від настінного зарядного пристрою Mercedes-Benz здійснюється майже в три рази швидше, ніж від побутової розетки. А ще швидше йде зарядка постійним струмом (у разі EQC це реалізовано на серійній основі) – наприклад, через CCS (Combined Charging Systems = Комбіновані зарядні системи) в Європі і США, а також через CHAdeMO в Японії і GB / T в Китаї. Залежно від стану заряду (зарядження) автомобіль EQC на відповідній зарядної станції буде заряджатися з максимальною потужністю до 110 кВт. Час зарядки – з 10 до 80% від рівня заряду – складе в цьому випадку близько 40 хвилин (за попередніми даними).

Серійне виробництво автомобілів EQC стартує в 2019 року на заводі Mercedes-Benz в Бремені. Підготовка до цього знаходиться в самому розпалі. Новий EQC буде інтегрований в даний серійне виробництво як чисто електричний автомобіль. При цьому будуть задіяні найсучасніші виробничі технології.

Крім Бремена, до початку виробництва автомобіля EQC для місцевого ринку готується також спільне німецько-китайське підприємство Beijing Benz Automotive Co. Ltd. (BBAC).


Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти