Чому раптово падає потужність двигуна: механік дав відповідь
Раптова втрата потужності – одна з тих ситуацій, які застають зненацька. Машина ніби їде, але вже не так, як учора. Тиснеш на газ – а у відповідь тиша. Причин може бути кілька, і не всі вони вимагають ремонту на тисячі гривень. Але й ігнорувати такі симптоми не варто, кажуть виданню «Твоя МАШИНА» досвідчені експерти.
Найпоширеніший винуватець – забруднена дросельна заслінка. Якщо всередині накопичились відкладення, порушується подача повітря до двигуна. Це збиває налаштування суміші й ускладнює згоряння палива. За словами київського механіка Ігоря, чистити дросель потрібно хоча б раз на 30 тисяч кілометрів. Інакше авто почне «задихатися» навіть на рівному місці.
Другий пункт – свічки запалювання. Коли електроди зношені, іскра слабшає або зникає. У парі з несправними котушками це одразу помітно: двигун починає смикатися, втрачає тягу.
«У таких випадках я рекомендую перевіряти не лише свічки, а й цілісність котушок. Навіть одна несправна – і вся система йде шкереберть», – каже майстер.
Ще один можливий «тормоз» – каталізатор. Якщо він забитий або пошкоджений, газам нікуди діватися. Вихлоп затримується, мотор працює в «задушеному» режимі. Падає потужність, зростає витрата пального. Часто водії плутають це з паливною проблемою, але насправді вся справа в забитій системі відведення.

Щодо пального – тут усе просто. Погане пальне з домішками або заниженим октановим числом – пряма дорога до збою в роботі мотора. Особливо влітку, коли якість бензину на деяких АЗС залишає бажати кращого.
Найнеприємніше – знос поршневих кілець. Компресія падає, масло зникає, а насос не справляється.
«Якщо з’явився сизий дим із вихлопу і мотор став млявим – час міряти компресію. Скоріш за все, результат вас розчарує і змусить серйозно постраждати фінансово», – радить експерт.
У будь-якому випадку варто реагувати одразу. Інакше одна проблема потягне за собою інші – дорожчі. І вже тоді доведеться не чистити, а ремонтувати.
Обговорити цю тему в Facebook