Havas Engage запросив на татамі чемпіонку світу з дзюдо Дар’ю Білодід та Mitsubishi

Кожен день перед людиною стоїть вибір — добро чи зло, бездіяльність або прагнення до мети, безтурботна порожнеча або усвідомленість. Піддатися амбіціям, або, навпаки, опанувати їх?

Вибір Mitsubishi — не тільки усвідомлений вибір безапеляційної якості, виразного дизайну, новітніх технологій та підвищеної безпеки. Це — дотримання особливої філософії за кермом. Це шлях, що прокладений за світоглядом дзюдо.

У нових відеороликах Mitsubishi Дар’я Білодід, наймолодша чемпіонки світу з дзюдо та амбасадор потужного японського автогіганту, розкриє своє бачення того, як треба поводитися за кермом.

Це перший рекламний проект за участі молодої чемпіонки із всесвітнім брендом, що був розроблений командою агентства Havas Engage.

MITSUBISHI “The Philosophy of Judo” (Outlander)

MITSUBISHI “The Philosophy of Judo” (Eclipse)

MITSUBISHI “The Philosophy of Judo” (L-200)

Client: Mitsubishi Motors Ukraine
CEO: Нішіно Кейсуке
COO: Денис Драч
Marketing Director: Юлія Самсон

Agency: Havas Engage
CEO: Володимир Зборовський
New Business Director: Олена Кудінова
Account Director: Наталія Ковтун
Creative Director: Кирило Чистяков
Art Director: Олена Гончаревська-Юхова
Senior Copywriter: Костянтин Мельников

Production: Knight
Director/DOP: Нікіта Кузьменко
Music: Дмитро Авксентьєв
Color Grading: Ольга Коржинська
Producer: Віталій Кукшин
Production Manager: Тетяна Чайковська
Post Production: Kiev Postproduction

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти