Як зараз виглядають найбільші авторинки Литви (відео)
Найбільші авторинки Литви майже порожні. Тепер дешеві «євробляхи» нікому не потрібні.
Наприклад на авторику у Вільнюсі майже усі заклади інфраструктури зачинені. Закриті кафе, пункти оформлення автомобілів, а майданчики з автомобілями на продаж безлюдні. Основні покупці автомобілів в Литві тепер – місцеві, молдавани та болгари. Українці майже не беруть.
Литовські перекупи виявились не готовими до різких змін українського законодавства. Основна маса автомобілів, які тут продаються – 2002 – 2008 року випуску і 95% з них – дизельні. А якраз на старі дизельні авто у нас тепер найбільший акциз.
Можливо, незабаром литовці підлаштуються під нові реалії та змінять асортимент. І тоді в Литву знову поїдуть за автомобілями, в тому числі з України. Але є ще негативний імідж Литви як “автошроту” Європи. Це відлякує покупців, хоча це не зупиняло “євробляхерів”.
Офіційна плата за ввезення будь-якого авто з Європи – 60 євро. Це найдешевша плата у Європі. Окрім того, перевага литовських авторинків – у величезному виборі, відсутності мовного бар’єру для українців, доступних цінах та сприятливими законами для автобізнесу.
Пам'ятаєте кадри з Литовських авторинків, автобусні тури за машинами та сервіси по реєстрації "євроблях" на місці? Все це – в минулому. Усі три найбільші авторинки Литви ми побачили майже порожніми! Чому після прийняття нових автозаконів в Україні на авторинках Литви порожньо? Чому авто там продавались добре лише коли діяла 50-відсоткова знижка? Чому закінченню пільгового періоду темп розмитнення машин знизився?Як маленька країна, без власного автовиробника, із населенням у 3 мільйони, змогла стати таким потужним транспортним хабом? І чому за "євробляхами" їхали саме в Литву, авторинки якої не мають жодних суттєвих переваг та нагадують авторинки 90-х в Україні?Відповіді на усі ці питання – в нашому сюжеті. Ми побачили все на власні очі та зробили висновки.Кошти, які двічі заробила Литва на «євробляхах» – спочатку при їх продажі, а потім під час підготовки документів для легалізації – усі вони могли одразу залишитися в бюджеті України. У нашій державі є всі можливості для того, щоб стати ще кращим майданчиком для продажу автомобілів. Необхідні лише сприятливі зміни – а саме нові закони, які сформують цивілізований авторинок в Україні.
Publiée par Доступне авто sur Mardi 3 septembre 2019