Що відбувається з автомобілями, які не продав автосалон

Мало хто з автолюбителів замислюється над тим, куди діваються машини, які ніхто не купив в автосалоні.

Кожен дилер рано чи пізно накопичує у себе досить велику кількість транспортних засобів, які можна віднести до неліквідних, так як їх ніхто не купує.

Чутки про покупки. На цю тему серед автомобілістів ходить велика кількість чуток і міфів. Одним з таких міфів є той, що всі автомобілі, які були визнані неліквідними, або зависли в автосалоні, переправляють на особливий склад, де їх можна купити практично наполовину дешевше. Крім цього, є версія, що такого роду незатребувані автомобілі можуть бути віддані під розбирання на запчастини, які після будуть поширені по всій мережі автосалонів даного виробника. Метою такої дії стає їх установка в технічних центрах на автомобілі, у яких ще не минув термін гарантії. Але це не відповідає дійсності.

Звичайно, було б непогано, якби мережі дилерських центрів роздавали машини, які не були продані. Але подібне може трапитися тільки в казці.

Згідно з наявною статистикою, 30% нових машин, які стоять поруч з дилерськими центрами, так ніколи і не знайдуть свого власника.

Дії автодилера в цьому випадку. Велика частина автомобілів не буде реалізована навіть до того часу, коли в салон почнуть надходити нові моделі, або ж автомобілі після проведення процедури рестайлінгу. Куди ж може їх діти автодилер, щоб знайти вільне місце під знову надійшли машини? Частина подібних автомобілів може бути передана у власність компаній, що надають послуги з прокату автомобілів або передачі їх в лізинг. Іншим варіантом реалізації подібних автомобілів може стати їх продаж паркам таксі за прийнятною ціною. Але така доля чекає далеко не всі машини. Для більшої частини з них приготовлено зовсім інше подорож.

Велика частина автодилерів є франшизи. Це означає, що вони здійснюють придбання нових машин безпосередньо у виробників і продають їх по збільшеній вартості, щоб забезпечити отримання прибутку. Тому, після придбання машини, дилерська компанія стає її безпосереднім власником. Тоді, безпосередньо після проведення оплати, дилеру дається повноцінний пакет документів (ПТС, митні документи, і інше). Це перешкоджає відвантаженню дилером певної частини машин назад виробникові, навіть після певного часового періоду, для звільнення місця для збереження нових моделей.

Підсумком стає необхідність для дилера будь-якими способами заманити клієнтів в свої автомобільні салони, для того, щоб змусити їх придбати неліквідні машини. В іншому випадку, він просто втратить вкладені кошти і не отримає той обсяг прибутку, який був запланований.

Але далеко не всі дилерські центри здійснюють свою роботу по 100%-ній передоплаті. Деякі з них представляють собою просто звичайну площадку для реалізації нових машин. Це означає, що машини будуть зберігатися на складі, до тих пір, поки на них не буде знайдений покупець, і передача права власності на них від заводу до дилера не проводиться. Для проведення успішної операції клієнт повинен внести кошти на рахунок дилера, який переправляє їх автовиробникові, який і забезпечує доставку транспортного засобу для проведення передачі прав.

Підсумок. У будь-якому випадку, автомобілі, які не вдалося продати, одного разу підуть з салону, звільняючи місце новими надходженнями. Але продаж їх вполовину дешевше також не буде виконано, так як тоді і завод, і дилер, незабаром збанкрутують.


Джерело elauto.net.ua
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти