Автомобільний бренд Lifan опинився на межі зникнення

Продажі автомобілів бренду на ринку КНР знижуються протягом останніх років. Наприклад, в 2018 році місцеві дилери продали лише 58 тисяч «Ліфанів». Це дуже низький показник для 23-мільйонного ринку.

У 2019-му виробництво даних авто на заводах компанії, розташованих в Китаї і зовсім припинилися, і невідомо, чи запустять конвеєри підприємств знову. Несприятливу ситуацію підтверджує свіжа статистика Китайської асоціації автовиробників: у вересні своїх власників знайшли 123 авто, а в жовтні – лише 6 машин.

В Україні найпопулярнішою моделлю бренду був седан Lifan 520. Також бренд був представлений на нашому ринку хетчбеками та кросоверами.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти