Автомобілі Jetta стали хітом в Китаї: за три місяці продано майже 30 тисяч машин

Концерн Volkswagen створив для авторинку Китаю бюджетний седан Jetta і довів до статусу автономного бренду з лінійкою з трьох моделей. Це вперше в історії Volkswagen, коли модель перетворюється у бренд з власним сімейством моделей.

Jetta продала майже 30 000 одиниць за перші три місяці на ринку – найуспішніші перші три місяці серед усіх нових автомобільних марок в Китаї.

Це дуже хороший показник, особливо якщо врахувати, що це було досягнуто лише з двома моделями, седаном VA3 (раніше відомим як VW Jetta) і компактним позашляховиком VS5 (Seat Ateca з новою маркою), на який припадає майже 80% поставок Jetta.

Очікується, що продажі зростатимуть ще більше з запуском третьої моделі бренду – позашляховика VS7 (Seat Tarraco), який дебютував минулого місяця.

Всі три моделі побудовані FAW-Volkswagen на їх заводі в Ченду.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти