Експерт розповів, чому «євробляхи» шкодять Україні

Те, що штрафи для власників нерозмитнених машин декілька разів відстрочили, добре не для всіх. Тому що немає жодних гарантій, що водії цих транспортних засобів не попросять ще більших поступок через певний час, вважає Руслан Соболь, глава Асоціації малого і середнього бізнесу, передає «Сьогодні».

«Ті, хто хотів розмитнити, вже це зробив, коли закон це дозволяв. А постійно йти на поступки – це продовжувати збільшувати екологічну проблему. Дуже багато автомобілів на Єврономер не мають права пересуватися по дорогах Європи, звідки їх привезли. Справа в тому, що з досягненням певного віку в Європі належить здавати автомобіль на утилізацію. А деякі продають їх українцям. Навіть за українськими екологічними стандартами вони приносять більше шкоди», – говорить Руслан Соболь.

Зараз, за даними «Єврокар», середній вік парку легкових автомобілів в Україні становить уже 22,2 роки. Це вдвічі більше у порівнянні з країнами в ЄС (11,1 років). В антирейтингу найстаріших автопарків світу нас випереджає лише Куба.

Нагадаємо, з нового року набули чинності нові штрафи за «євробляхи».

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти