Експерти розповіли, як заощадити на покупці кросовера

Попит на кросовери серед наших співгромадян продовжує зростати.

Як вибрати для себе відповідний «паркетник», щоб не переплачувати за не дуже потрібний функціонал, підкаже Твоя МАШИНА.

Минулого року кросовери регулярно потрапляли до ТОП-5 найпопулярніших машин місяця. Високий рівень споживчого інтересу до таких авто зберігається незважаючи на те, що вони, як правило, коштують помітно дорожче седанів і хетчбеків. Але є кілька невеликих хитрощів для того, щоб купити жаданий SUV за відносно невеликі гроші.

Перш за все, якщо ми розраховуємо переважно на міську експлуатацію машини і не плануємо підкорювати важке бездоріжжя, то відразу можна викреслити зі списку оснащення нашої майбутньої машини повний привід. Автодилери за нього, найчастіше, просять додаткову плату. У реальному ж житті як мінімум 90% кросоверів взагалі ніколи не покидають асфальтованих доріг. І найсуворіше бездоріжжя, з яким вони стикаються, це наслідки сильного снігопаду у дворі багатоповерхівки чи поїздка на пікнік кілька разів на рік.

Відмова від повнопривідної трансмісії дозволяє зробити ще один крок в напрямку зниження ціни: свідомо вибрати найменш потужний двигун в лінійці. Адже йому не доведеться крутити другу пару коліс, значить впорається. Особливо в місті, де реальна швидкість рідко піднімається вище 60 км/год. Тим більше, що законослухняний водій у повсякденному житті прекрасно обходиться без блискавичних стартів зі світлофора.

Можна було б порадити заради зниження ціни авто зупинити вибір на більш дешевій механічній КПП  замість «автомата». Втім місту притаманні пробки, де АКПП все-таки краща за «механіку». Тому економити на трансмісії таким чином, на наш погляд – зовсім вже крайній метод.

Далі, не варто «вестися» на пропозиції менеджерів автосалонів і погоджуватися на оснащення вашої майбутньої машини всілякими «пакетами». У різних виробників вони називаються по-різному, але по суті це всілякі варіації «спортивного», «позашляхового» і їм подібних комплектів додаткового оснащення.

Реальної користі від них (крім естетики), частіше за все ви не відчуєте, а ціну машини вони піднімають досить помітно. Серед подібних комплектів додаткових опцій найкориснішим, як правило, є «зимовий» пакет, що включає додаткові системи обігріву дзеркал, лобового скла тощо. Штуки ці дійсно зручні, але заради економії можна і вручну «лобовуху» від снігу розчистити. Також можна заощадити, відмовившись доплачувати за шкіряний салон і нестандартний колір кузова.

Та й на мультимедійну систему якщо витрачатися, то по-мінімуму: «радіо» і USB-вхід нас цілком влаштують. Більшість функцій просунутої електроніки – наприклад, навігацію і всілякі «кар-плеї», цілком може виконувати майже будь-який сучасний смартфон.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти