Названо 5 популярних бюджетних вживаних автомобілів, які нікому не потрібні

Автомобільні експерти на сторінках видання «АвтоВзгляд» розказали, що на вторинному ринку, який пропонує безліч популярних моделей, іноді навіть дуже затребувані моделі бувають неліквідні та виділили автомобілі, які довго продавати і краще не купувати, інформує Твоя МАШИНА.

Популярність тієї чи іншої моделі на вторинному ринку складається з безлічі факторів. Одні з найважливіших: надійність, ремонтопридатність, поширеність. Але навіть дуже популярні авто бувають неліквідні.

Hyundai Accent

Деякі версії цього популярного седана дуже погано продаються. Такий висновок зробили аналітики ринку, вивчивши оголошення на найпопулярніших онлайн-майданчиках з продажу машин. З’ясувалося, що «Accent » з двигуном 1,4 л і МКП покупці не люблять. А віддають перевагу машинам з більш потужним 1,6-літровим мотором. Але і тут є нюанс. Можна «налетіти» на екземпляр, який працював в таксі і тоді доведеться мучитися з ремонтом.

Mazda 6

Цей седан бізнес-класу третього покоління (з 2012 року) продавали з 2-літровим двигуном, агрегатованим з механічною коробкою передач. «Механіка» і стала основною причиною, по якій таку «шістку» обходять стороною покупці. Люди, які хочуть їздити на престижному «японцеві» охочіше беруть версії з АКП. Тим більше, що цей гідромеханічний «автомат» відрізняється надійністю.

Opel Astra

Хоч модель минулого покоління до сих пір дуже популярна у нас, остерігайтеся купувати авто 2004-2007 г. в., оснащених АКП. Через тріснуті трубки теплообмінника, в радіаторі охолодження утворюється суміш з антифризу і трансмісійного масла. Лікування тільки одне – заміна агрегату. А так як гарантійні терміни вже всі пройшли, це доведеться робити за свій рахунок. Крім цього, не рекомендуємо зв’язуватися і з «роботом», який дуже примхливий.

Ford Focus

Покупці не дарма обходять стороною «Фокуси» з роботизованою трансмісією PowerShift. «Сухе» зчеплення живе мало не 30 000 км – катастрофічно мало. На машинах, випущених після 2013 року, його ресурс збільшений, але все одно ривки при перемиканні нікуди не поділися. Плюс швидко зношується сальник первинного валу і вилки зчеплення. Проте, «Фокус» залишається найпопулярнішою моделлю на вторинному ринку. Але покупці більше звертають увагу на версії з «механікою» і «автоматом».

Volkswagen Tiguan

Рестайлінговий кросовер першого покоління (2011-2016 років випуску) розчарує зв’язкою 1,4-літрового мотора в 150 к. с. і «робота». Справа в тому, що у двигуна часто зношується ланцюг ГРМ. За регламентом його змінюють на 90 000 км пробігу. Якщо попередній власник цього не зробив, від покупки «німця» краще відмовитися. Що стосується «робота», то 6-ступінчаста DSG серії DQ250 схильна до перегріву в пробках і при пробуксовці на бездоріжжі. Якщо власник затягував з заміною масла, агрегат довго не проживе. Характерні симптоми несправності – ривки при перемиканні передач.

Читайте також: 10 німецьких автомобілів, від покупки яких краще відмовитися

Джерело sud.ua
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти