Kia анонсувала масштабні зміни іміджу бренду
Kia вже не раз заявляла про намір змінити логотип, але товарних машин з новим значком ми ще не бачили.
Однак на розміщених порталом GL3 Club шпигунських знімках нового Kia K8 P1 можна побачити довгоочікувану емблему.
Новий глобальний бос Kia, Хо Сон Сон, приступив до реалізації п’ятирічного плану по переорієнтації світового бізнесу південнокорейського автовиробника на електромобілі і нову мобільність, при цьому створюючи більш молоду клієнтську базу і просуваючи елітний ринок.
Це так званий план S.
«Ми хочемо бути більш динамічними, стильними і винахідливими, – заявив раніше Хо Сон Сон з Kia.
Новий напрям, який буде оприлюднено в січні, націлений на масове виробництво електромобілів до 2025 року і швидке розширення виробництва того, що компанія називає «спеціалізованими автомобілями» або PBV. Це невеликі малолітражки, призначені для нових мобільних підприємств, таких як послуги таксі, робототехніка і електронна комерція.
Відповідаючи на питання Automotive News, Хо Сон Сон сказав, що ще занадто рано розповідати подробиці про майбутню зміну іміджу. Kia використовує варіанти свого нинішнього логотипу з 1994 року, з невеликими змінами в 2004 і 2012 роках.
Сонг відмовилася повідомити, як буде виглядати новий логотип, але ми вже бачили недавні заявки в патентне бюро Південної Кореї і справжній логотип на рульовому колесі і задніх дверях майбутнього K7.
Читайте також: Toyota готує цікаву електричну революцію