Водіям перерахували причини несподіваної поломки кондиціонера в спеку
Кондиціонер або клімат-контроль – це обов’язкові атрибути сучасного автомобіля. Але як, коли і з якою періодичністю потрібно його заправляти? Яким чином потрібно обслуговувати і за яким принципом він працює?
Зазвичай, причина подачі гарячого повітря в спеку криється у відсутності в системі фреону, але дозаправка не завжди може вирішити проблему, як і заміна самих шлангів.
Насамперед потрібно проводити регулярно мийку радіатора кожні два роки від пуху і бруду. Справа в тому, що радіатор руйнується не тільки всередині, а й зовні, а шматки алюмінію, що відкололися від охолоджувача, можуть пошкодити ДВС.
Після мийки радіатора потрібно перевірити працездатність вентилятора, датчика температури і точність роботи всієї системи. Саме вентилятор найчастіше стає причиною, по якій кондиціонер працює на ходу, але перестає, коли автомобіль стоїть.
Також систему потрібно раз в три роки промивати зсередини від бруду, цвілі і вологи.
У висновку хотілося б відзначити, що кондиціонеру також потрібно регулярне обслуговування, як і будь-якому іншому агрегату автомобіля.