Водіям розповіли, як вибрати диски для автомобіля, щоб колеса не билися і не бовталися

Кастомні диски можуть зробити автомобіль унікальним. При цьому вони не тільки прикрасять зовнішність, але і змінять характеристики машини. Як вибрати правильний комплект, розповість «Твоя МАШИНА» .

1. Розуміння шаблонів болтів

Спочатку треба з’ясувати схему розташування болтів, що оточують центральну маточину. Для цього треба порахувати загальну кількість болтів, потім виміряти рулеткою відстань від центру одного болта до того, який розташовується навпроти нього. Схема зазвичай представляється у вигляді двох складових: наприклад, 5×4,5. Тобто 5 виступів з зазором 4,5 дюйма.

У європейських автомобілів разболтовка може позначатися як 4 × 100. Це означає, що їх отвори знаходяться в 100 мм від наступного. Відхилення від цих чисел неприпустимі, тобто 4×98 вже не підійде.

2. Зняття мірок

Від розмірів залежить те, як диски вплинуть на динамічні характеристики автомобіля. Якщо мета – змінити тільки зовнішній вигляд машини, то вибирати диски варто того ж розміру. Якщо ж хочеться збільшити прискорення, маневреність і інші характеристики, то диски повинні мати вже інші параметри.

Діаметр позначається буквою R, і у легкових автомобілів він зазвичай складає 15 або 17 дюймів: R15, R17. Щоб виміряти діаметр коліс, потрібно протягнути вимірювальний пристрій від внутрішнього краю одного борта до протилежної точки.

Щоб визначити ширину, потрібно виміряти дистанцію між зовнішніми протилежними краями. Вона позначається літерою J і зазвичай становить до 8 дюймів, тобто 8J. Варто пам’ятати, що ширину диска прийнято виражати в дюймах, а ширину шини – в міліметрах. Якщо нові диски мають інші розміри, то і шини доведеться купувати інші.

3. Параметри зміщення

Якщо зсув негативне, то колеса будуть виступати за межі кузова. Такий виліт виглядає круто, але підвищує тертя шин, що призводить до прискореного зносу. При позитивному вильоті шина сидить ближче до кузова, глибше в колісної арці. Вони можуть заважати роботі гальм або підвіски. У такому разі ви можете створити диски, які змусять покришки сидіти прямо посередині, в нейтральному положенні.

4. Величина ступичного отвору

Цей параметр позначається буквою D. Якщо він виявиться менше, ніж передбачалося, то відтворити диск насадити, а якщо більше, то доведеться додавати спеціальні центрувальні кільця, щоб уникнути биття.

5. Структура і матеріали

Колісні диски бувають штампованими, литими або кованими. Також вони розрізняються за структурою, формою, зовнішнім виглядом, ремонтопридатності і іншим параметрам.

Штамповані – найдешевші. Вони зроблені зі сталі і зазвичай використовуються в недорогих машинах. При ударах вони не ламаються, а гнуться, тому їх можна ремонтувати. Але такі диски важкі і непривабливі.

Литі виготовляються зі сплаву: рідкий склад просто заливається в фігурну ємність. Така технологія дозволяє створити більш складні конструкції і експериментувати з обробкою. Однак при литті з’являються пори, які можуть привести до тріщин.

Ковані диски створюються гарячим об’ємним штампуванням. При цьому зберігається структурна міцність металу і невелику вагу. Це найякісніші диски, але і найменш поширені.

Диски з вуглецевого волокна дозволять надати машині швидкості і поліпшити керованість. Вони міцні, легкі і привабливі. Але і обійдуться вони недешево, а ремонту такі диски не підлягають.

Джерело novate.ru
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти