Водіям розказали, як зрозуміти, що за калюжки рідини натекли під машиною, і чим вони загрожують

Робота автомобіля неможлива без технічних рідин, тому їх зниження може закінчитися поломкою. Малий рівень може з’явитися через протікання, передає «Твоя МАШИНА» .

Темні маслянисті плями під капотом означають протікання масла. Місцем протікання може стати розсохлий герметик піддона картера, тоді мокне тільки нижня частина двигуна. Але якщо витік торкнулася сальник коленвала, то весь мотор буде в маслі.

Плями червоного кольору з гострим хімічним запахом говорить про протікання коробки передач. Це може бути або сальник основного вала, або болти, що кріплять маслонасосів до корпусу АКПП. У випадку з «механікою» зазвичай тече сальник штока перемикання передач, зливна пробка, сальник первинного валу. Найгірше, якщо причиною протікання стала тріщина в корпусі коробки.

Червона або жовта рідина свідчить про течі з гідропідсилювача керма. Це дуже небезпечно, так як нестача цієї рідини може привести до втрати управління. Кермо може перестати слухатися, а на різких поворотах може підклинювати. На відміну від масла для «автомата», така рідина не має гострого запаху.

Витік гальмівної рідини можна визначити по запаху спирту. Гідравлічне масло такого запаху не має, але зовні їх легко можна сплутати. Брак гальмівної рідини призведе до потрапляння в систему повітря, зниження і повній відсутності гальмівної активності автомобіля.

Калюжка в’язкої рідини червоного, синього або зеленого кольору повинна наштовхнути на думку про протікання антифризу. Варто згадати, якого кольору охолоджуюча рідина використовується в даний момент. Також зрозуміти, що це саме антифриз, можна по солодкому запаху.

Найнебезпечніше витік палива, яку можна помітити по різкого запаху бензину. Візуально її можна визначити по переливаються райдужним плям під капотом або в районі бензобака.

Якщо в задній частині автомобіля утворилися масляні плями, то це сигнал про витік трансмісійного масла з коробки редуктора заднього моста провідної осі автомобіля. Цим можуть страждати задньопривідні і повноприводні автомобілі. Сильна брак цієї рідини загрожує руйнуванням редуктора. Текти зазвичай виникає на сальнику чи на прокладці.


Джерело novate.ru
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти