Назвали 5 способів перемогти «масложор» двигуна без капітального ремонту

Фахівці розповіли, як перемогти масложор без капітального ремонту двигуна, передає «Твоя МАШИНА» .

Спочатку слід перевірити мотор на наявність витоків. Найбільш часто герметичність втрачають ущільнення колінчастого вала – передній і задній сальники, а також сальники розподільних валів. Ще пропускати масло може пробка для зливу масла або масляний фільтр. Найчастіше вирішити проблему можна заміною прокладок і сальників. Якщо двигун турбований, то можуть підтікати трубки подачі і зливу масла турбокомпресора.

Якщо витоків немає, то можна змінити масло на більш в’язке. Тобто замість 0W-20 або 5W-30 краще перейти на 5W-40. Але перед цим треба переконатися, що це масло допускається автовиробником.

Третя можлива причина – це знос маслос’емних ковпачків. У деяких двигунах їх можна замінити, не знімаючи головку блоку циліндрів. Однак частіше потрібен демонтаж розподілвалів, що супроводжується розбиранням передньої частини двигуна. Зате після такої процедури витрата скоротиться значно.

Також проблема може критися в системі вентиляції. Разом з газом у впускний колектор можуть потрапляти дрібні часточки масла. Якщо двигун справний, але витрата масла більше норми, то слід перевірити клапан системи вентиляції картера. Систему рекомендується чистити раз в 60 тис. Км.

Також збільшитися витрата масла може через закоксовкі маслоз’ємних кілець. Вирішити проблему можуть чистять присадки або їзда по трасі на оборотах мотора близько 4000 об / хв з включенням зниженої передачі.

Джерело tarantas.news
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти