Чому автомобіль може при русі тягнути в сторону, і як його вирівняти

Іноді при русі по прямій автомобіль трохи відводить убік. Через що це відбувається і як вирішити проблему, розповість «Твоя МАШИНА» .

Шини накачані нерівномірно

В першу чергу варто перевірити шини. Якщо тиск в них різний, то машину буде відводити в бік. На недокачанних шину зростає тиск, збільшується площа контакту з дорогою, і гума швидше зношується.

Дефекти покришок

Друга причина теж пов’язана з шинами, а саме нерівномірним зносом протектора. Так гума стає різної товщини, через що порушується баланс автомобіля. Також машину буде кренити в сторону, якщо протектор різної висоти, різниться малюнок або розмір покришок.

Неправильний сход-розвал

Якщо регулювання сходу-розвалу була проведена неправильно, машину буде кренити в сторону. Або ж настройки могли збитися з-за їзди по вибоїнах і вибоїнах, а також якщо деталі підвіски зносилися і деформувалися. Також викликати розбалансування може кермо, встановлений не по центральній осі. Вирішити проблему можна у автосервісі.

Несправна гальмівна система

Несправності гальмівної системи також можуть позначитися на балансі автомобіля. Тоді автомобіль буде йти в сторону при гальмуванні. Відбутися це може через заклинювання гальмівного супорта, прослизання штифтів або пошкодження гальмівного шланга. В цьому випадку допоможе заміна пошкоджених деталей.

Проблеми рульового управління

Якщо є проблеми в рульовому механізмі, то при наборі швидкості машину буде відводити в праву сторону. Також можна помітити биття керма і збільшення люфту. Часто така проблема зустрічається в передньопривідних моделях.

Проблема в підвісці і ходовій частині

Якщо при прискоренні машина повертає вправо і чути скрип в підвісці, то зносилися сайлентблоки або втулки стабілізатора. Частими поломками можуть стати люфт кульової і заклинило кульова опора, зруйнований і підклинювати ступичний підшипник, зношені пружини і амортизатори. Краще звернутися в автосервіс, де зламані деталі замінять.

Несправність трансмісії

Якщо ШРУС хрумтить, а автомобіль веде в праву сторону при парковці або розвороті, то пора замінити зношену гранату. Якщо ж чутно шум диференціала, а машина йде вправо при їзді на швидкості або при гальмуванні, то механізм потрібно обстежити в автосервісі і відремонтувати.

Джерело novate.ru
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти