Гальмування двигуном дає можливість знизити витрату палива на автомобілі

Експерти розповіли, чому краще гальмувати двигуном, передає «Твоя МАШИНА».

При гальмуванні двигуном потрібно відпустити педаль газу, і тоді автомобіль їхатиме з тією швидкістю, з якою дозволяє включена передача. Такий прийом дозволяє економити паливо, зберегти гальма і трохи остуджувати двигун у спеку.

Якщо заглибитися в процес, то це виглядає так: рух автомобіля триває за рахунок кінетичної енергії, поки обороти силового агрегату не впадуть до мінімуму. В результаті автомобіль гальмує не через механічне тертя, а за рахунок насосних втрат. Справа в тому, що коли дросельна заслінка знаходиться в закритому положенні, то провертати колінчастий вал стає набагато важче. Але це більше стосується бензинових моторів.

У дизельних агрегатах дросельні заслінки трапляються нечасто. Але вони мають високий ступінь стиснення, тому обертати колінчастий вал без процесу згоряння в циліндрах важче і гальмування відбувається ефективніше.

При появі економайзерів примусового холостого ходу (ЕПХГ) гальмування двигуном дозволяє заощадити трохи палива. ЕПХХ повністю відключають подачу суміші, якщо дросель закритий, а обороти перевищують мінімальні обороти холостого ходу. При гальмуванні двигуном також задіяні додаткові агрегати навісного обладнання, наприклад компресор кондиціонера або насос гідропідсилювача.

Також гальмування двигуном знижує температуру агрегату в спеку. Це пов’язано з тим, що антифриз продовжує циркулювати, проте паливо не згоряє, відповідно тепло не виділяється. У той самий час поршні продовжують прокачувати повітря, охолоджуючи камеру згоряння.

Крім того, гальмувати двигун корисно на гірських дорогах. У такій місцевості цей метод дозволяє безпечно долати навіть круті спуски і водночас знижує навантаження на гальмівну систему, зменшуючи її зношування. Особливо гальмувати двигун слід власникам машин з МКПП.


Джерело tarantas.news
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти