Чотири погані бензинові мотори, які надовго заженуть вас на СТО і залишать без штанів

Колись автомобілебудівні компанії малювали рай: невеликі бензинові двигуни мали бути і тяговитими, і економними. Але згодом реальність змінилась – деякі з них стали кошмаром для власників. Видання Interia звертає увагу на чотири жахливі агрегати, які пропишуть вас на СТО і обчистять до нитки.

1. Honda 1.0 VTEC (P10A2)

На перший погляд – нічого підозрілого. 126 кінських сил, до «сотні» за 10–11 секунд, заявлене споживання 4,7–5 літра на 100 км. Але механіки помітили: проблеми з шківом ламали ремінь ГРМ, а його шматки летіли просто в мотор. Результат – перегрів, найчастіше на другому циліндрі. Деякі власники платили за новий блок стільки ж, скільки коштує весь Civic із рук.

2. PSA/Stellantis 1.2 PureTech (EB)

Заводився легко, їхав непогано, та з роками починав «кусатися». Ремінь працював у маслі – рішення сумнівне. Якщо мотор не встигає прогрітися, в оливу потрапляє паливо. Це роз’їдає ремінь. Його уламки можуть знищити масляну систему або вплинути на гальмування. Деякі мотори виходили з ладу ще до 40 000 км.

3. Ford 1.0 EcoBoost (до 2018 р.)

Був популярний, але з «підводними каменями». Ремінь у маслі – знову. Але головне – слабка голівка блоку. Можливі проблеми з тиском пального і системою охолодження. Перегріви траплялися часто. У Mondeo чи навіть Focus ця «трійка» виглядала недоречно.

4. Renault 1.2 TCe (H5Ht)

Чотирициліндровий, та проблем вистачало. Їв оливу літрами – іноді по літру на 1000 км. Після 2015 року частину дефектів прибрали, але залишились проблеми з натягувачами ланцюга. Занедбаність може призвести до серйозних поломок.

Порада від майстра

Олексій, моторист з 15-річним стажем у Сумах, каже: «Коли бачите на вторинці машину з цими двигунами – подумайте тричі. Краще знайти авто з меншою витонченістю, зате з перевіреним мотором».

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти