Стали відомі головні проблеми економічного двигуна Renault Duster

Кросовер Renault Duster дуже часто комплектується двигуном К9К. Цей агрегат також можна побачити під капотом брендів Nissan, Dacia та Suzuki. Але, як виявилося, цей двигун не позбавлений недоліків.

Однією із проблем є те, що на К9К швидко зношуються шатунні вкладиші. На думку експертів, це пов’язано з рекомендованим виробником інтервалом заміни моторного мастила, який становить 30000 кілометрів замість необхідних 5000 км.

На пробігу 120 тисяч кілометрів потрібно провести заміну всіх свічок. Також вимагає заміни двомасовий маховик і особливу увагу слід приділяти компресору, у якого можуть зноситися підшипники через нестачу змазки або поганого мастила.

Слабким місцем є приводом клапанів через відсутність гідрокомпенсаторів, тому регулювати зазори потрібно кожні 100 тис. км. Уваги вимагає і фільтр сажі, який може швидко забиватися, якщо автомобіль переважно їздить в місті.

Джерело mmr.net.ua
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти