Яка конструкція у монстр-траку і чому велетні такі швидкі та маневрені

Спочатку монстр-траки створювали для демонстраційного подолання бездоріжжя. Тому, крім великих коліс, принципових переробок не було. Першим бігфутом у світі був пікап Ford F250 із заміненим компресорним двигуном та ліфтованою ходовою.

На перших автомобілях конструкція шасі була стандартною. У багатьох випадках шоу-біґфути мають керовані як передні, так і задні колеса для кращої маневреності на тісних шоу-майданчиках.

Якщо на Bigfoot 1 був “скромний”, хоч і не рідний, V8 об’ємом 7,5 л, то на його нащадках стали нормою не тільки мотори з компресором потужністю понад 1000 коней, а й 9-літрові турбо-вісімки з віддачею до 1500 л.с.

Шини для монстр-траків використовують або від сільгосптехніки, або армійських спецмашин. Диски власні, особливої ​​міцності. Більшість машин мають високий профіль шин для додаткового пом’якшення ударів при приземленні та дотику зі штучними перешкодами.

Варто відзначити, що в останні роки конструкція монстр-траків для шоу не зазнавала революційних змін, але розвиток відбувається у вдосконаленні, так би мовити, майстерності пілотів.

Джерело auto.24tv.ua
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти