Водіям розповіли, як боротися з іржею на кузові машини

Боротися із іржею досить складно. Тим більше не можна допускати, щоб невелика руда пляма розросталася до великих розмірів. Експерти дали поради, як дати раду корозії, передає «Твоя МАШИНА».

Метал починає іржавіти там, де пошкоджено лакофарбове покриття. Особливо вразливі частини кузова, які мають безпосередній контакт із агресивними середовищами.

Є три види іржі: осередкова, точкова та структурна. Крапкова переходить в осередкову, тобто невелика пляма поступово розростається. Таке пошкодження легко усунути навіть через кілька місяців після появи, оскільки корозія не глибоко проникає. Однак такий вид іржі може перейти в структурну корозію, яка поширюється під поверхневим шаром металу на межі зерен кристалізації.

Таку структурну корозію посилюють щоденні динамічні навантаження, що діють на кузов. Таким чином, з часом у деталях утворюються отвори, і відремонтувати їх не вдасться. Іржі треба усувати відразу, як вона почала з’являтися. Але краще заздалегідь захистити машину.

Уражену ділянку потрібно зачистити, покрити ґрунтовкою, зашпаклювати і пофарбувати. Головна умова – це повне просихання кожного шару. Для цих процедур знадобиться наждачний папір різної градації, перетворювач іржі, розчинник для знежирення, ґрунтовка, двокомпонентна шпаклівка з затверджувачем, фарба, підібрана під колір кузова за індивідуальним номером, та безбарвний лак. На весь процес може піти кілька днів.

Джерело tarantas.news
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти