Назвали реальну вартість “євробляхи” при нульовому розмитненні

Першим автомобілем, який був “безкоштовно” розмитнений в Україні, став Mercedes-Benz C-Class 2012 року випуску з дизельним мотором.

Варто зауважити, що авто ввозилося для замовника в Україні. Тому першим необхідним документом була нотаріальна довіреність від замовника, яка коштувала 1000 грн.

Для перетину кордону знадобилася експортна декларація – документ, який підтверджує намір вивезти машину за межі ЄС. Декларацію можна оформити у будь-якого місцевого митного брокера за приблизно 850 грн.

Для того, щоб занадто довго не затримуватися на українському КПП, потрібно підготувати попередню митну декларацію громадянина (ПДГ) вже в українського брокера, якому слід заздалегідь надіслати всі дані про авто та його власника. ПДГ брокер реєструє на митниці, а водієві надсилає номер документа. Згідно з новим законом, вносити заставу не потрібно.

На момент проведення експерименту ще не було спрощено порядок розмитнення від Кабміну, тому завершення всіх формальностей відбувалося на одному з митних постів Волинської митниці, де закрили митну декларацію та виписали посвідчення митниці для реєстрації автомобіля в СЦ МВС.

Але перед цим потрібно було провести сертифікацію авто. Що стосується витрат, то послуги брокера West Auto Hub обійдуться близько 3000 грн, сертифікація машини – 2500 грн.

Державна реєстрація автомобіля також не є безкоштовною. Послуги сервісного центру МВС (а також свідоцтво про реєстрацію та номерні знаки) обійдуться власникові в 800 грн. Крім цього доведеться сплатити збір за першу реєстрацію до Пенсійного фонду – від 3 до 5 % від митної вартості машини.

Таким чином, сумарні витрати за ввезення “євробляхи” 10-річного віку склали трохи більше ніж 8 тисяч гривень. У цю суму не включено збір до ПФ за першу реєстрацію транспортного засобу та оплату послуг водія.

Джерело apostrophe.ua
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти