Чи готові українці купувати нові автомобілі під час війни
Автомобільні експерти вирішили з’ясувати, наскільки серйозно українці розглядають потребу в покупці нових авто під час війни, які плани на повоєнний час, та про обставини, які можуть сприяти прийняттю такого рішення.
Так, майже майже 24% українців уже розглядали покупку нового автомобіля до початку війни і не мають наміру відмовлятися від свого плану навіть зараз. При цьому кожен п’ятий опитаний раніше збирався купити новий автомобіль, проте зараз схиляється вже на користь вживаного. Як би там не було, майже половина респондентів (43%) планує купувати авто лише після завершення війни.
На питання про фактори, які можуть вплинути на рішення купити саме нове авто, більше половини опитаних (56,4%) назвали наявність гарантій подальшої безпеки України та відновлення, а також подальший розвиток економіки. Також 26% потенційних покупців чекатимуть на поновлення сприятливих умов кредитування та вигідні пропозиції дилерів.
Насамкінець — кілька слів про переваги українських автомобілістів за марками та моделями нових авто, купівлю яких після завершення війни респонденти розглядатимуть насамперед. Варто відзначити, що найпопулярнішими брендами, які найчастіше шукають на дошках оголошень, досі залишаються Toyota, Renault, Kia і Hyundai. Сюрприз – це п’яте місце у списку, яке посіла марка BMW.