Назвали топ-5 кросоверів з майже вічними 2-літровими двигунами
Авто експерти розповіли про 5 кросоверів з 2,0 л двигунами, які здатність проїхати без капремонту приблизно 400 тисяч км.
Mitsubishi ASX
Кросовер Mitsubishi ASX оснащується двигуном 4B11, який розроблений інженерами компаній Mitsubishi та Hyundai. Заявлено ресурс у 250 тисяч кілометрів. Насправді він сягає 400 тисяч кілометрів. При перегрівах можливі тріщини в головці блоку циліндрів і основі випускного колектора, тому потрібний контроль робочої температури та рівня оливи.
Nissan Qashqai
2,0 л двигун MR20DE працює разом із варіатором JF011E/JF016E, але є й механічна коробка передач. Цей мотор вимогливий щодо обслуговування, але 300 тисяч кілометрів до капремонту здебільшого витримує. З недоліків – швидкий розвиток надмірної витрати оливи. Ланцюг ГРМ може розтягнутися до 100-120 тисяч. Оливу рекомендують міняти приблизно через кожні 8000 км пробігу.
Renault Duster
Двигун F4R з чавунним блоком працює разом із механічною або чотириступінчастою автоматичною коробкою передач. Це простий в експлуатації та ремонті силовий агрегат. Але масложер іноді розвивається до 100 тисяч км. Фазорегулятори не доживають до 100 тис. км. Потрібно час від часу прочищати дросельні заслінки та паливні форсунки. Без капремонту може проїхати близько 400 000 км.
Mazda CX-5
Цей японський кросовер оснащується двигуном PE-VPS лінійки Skyactiv, який дуже економічний. Силовий агрегат вимогливий до якості палива та оливи. Mazda каже, що ресурс цього двигуна складає 300 тис. км. Насправді, може бути більше.
Toyota RAV4
У лінійці двигунів Toyota RAV4 є 2,0 л двигун 3ZR-FE. Його ресурс може становити 300–350 тисяч км, якщо вчасно усувати проблеми у вигляді, наприклад, недовговічної водяної помпи, а також промивати дросельну заслінку. Підвищена витрата масла може початися вже на 30-50 тис. км пробігу.