Водіям розповіли, що робити після купівлі вживаного автомобіля
Купуючи вживаний автомобіль, залишайте невеликий бюджет, щоб довести його до пуття. Низка профілактичних процедур дозволить мінімізувати виникнення проблем із машиною в майбутньому.
№1 — Мастило
Після купівлі вживаного авто відразу замініть мастило та масляний фільтр у двигуні, відповідно до рекомендованих автовиробником експлуатаційних властивостей. Оригінальне мастило початково розроблене з урахуванням особливостей того чи іншого мотора — потрібна в’язкість, специфічні присадки.
№2 — Антифриз
Заміна антифризу та гальмівної рідини має бути другим завданням для нового господаря.
№3 — Фільтри
Як правило, в автомобілі чотири стандартні фільтри: масляний, паливний, повітряний фільтр двигуна та салону. Якщо масляний ми змінюємо із заміною самого мастила, то про решту також не слід забувати.
№4 — АКБ
Узимку чекайте проблем із запуском холодного двигуна зі зношеним акумулятором. Іноді достатньо підзарядити акумулятор, щоб привести його до тями. Для цього вам знадобиться універсальна зарядка, яка набагато дешевша за сам акумулятор. Але якщо і після підзарядки транспорт заводиться погано і не з першого разу, доведеться розщедритися на новий АКБ.
№5 — Ходова
Якщо виникає підозрілий стукіт у підвісці під час їзди, вам потрібно звернутись на СТО для ретельної ревізії. Це може бути сигнал зносу будь-яких шарнірних з’єднань.
№6 — Ремінь ГРМ
Одні з перших у черзі на заміну — приводні ремені навісних агрегатів та ремінь ГРМ. Наприклад, невчасна заміна ГРМ для водія виливається у дорогий капремонт двигуна — від 10 000 грн. Привідні ремені можуть давати неприємні писки, які спричиняють розтягнутий і ослаблений ремінь генератора.
№7 — Система охолодження та вихлопна система
У системі охолодження важливо перевірити підтікання антифризу, цілісність радіатора двигуна. У вихлопній системі дивляться на ущільнювачі (бажано послухати «січе» глушник чи ні).