12 деталей автомобіля, на яких не можна економити, щоб пізніше не пошкодувати

Мало хто з водіїв задоволений своїм автомобілем. Одних дратує заводське складання, інших – деякі вузли та деталі. Звідси бажання покращити та доопрацювати машину. Зробити її більш комфортною, швидкою чи хоча б крутою зовні. Однак у прагненні до досконалості важливо не зайти надто далеко. Автомобільні експерти розповіли, на чому не варто економити, щоби потім не пошкодувати, інформує “Твоя МАШИНА”

1. Шини

Для багатьох водіїв це головний біль за кожної зміни сезону. Колеса коштують дорого, не кожен може дозволити собі нову пару. Хочеться заощадити, а ось цього робити не варто.

Від якості шин багато в чому залежить безпека на дорозі. Хороші колеса забезпечують міцне зчеплення з поверхнею, знижують ризики занесення при поворотах та гальмуванні. Тому важливо стежити за їх станом, вчасно змінювати, не чекаючи повного зношування. А також замінювати за потреби.

Встановити нові шини може знадобитися з різних причин. Глибокий прокол або сильно полисівша гума одного колеса часто викликають бажання поміняти тільки одну покришку. Але треба пам’ятати, що за Правилами дорожнього руху робити це заборонено. Перевзувати колеса можна лише парами і відповідно осям. Якщо встановлені різні, користуватися автомобілем не можна.

2. Крісло водія

Навіть якщо ви не їздите в машині цілими днями, є сенс задуматися про зручність. Крісло, максимально підігнане під свої габарити, набагато корисніше для спини та попереку.

Але головне, правильна посадка забезпечує свободу та легкість рухів. Одночасно зростає швидкість реакції та точність дій. У критичних ситуаціях дуже важливо вчасно натиснути на гальмо, вивернути кермо або натиснути на акселератор. Тому економити на зручному кріслі точно не варто.

3. Дитяче крісло

Не секрет, що деякі батьки не надають особливого значення якості сидіння для малюка. Тому вибирають найдешевше крісло з принципу «на відстань» – аби не причепився інспектор.

Адже йдеться про безпеку дитини. Багато виробників це розуміють, тому випускають на ринок ті моделі, що пройшли жорсткий краш-тест. Інша річ – несертифікована продукція. Дешеві автокрісла не можуть захистити дитину у разі ДТП. Як показали випробування на стенді-катапульті, найпоширеніші травми при аваріях – серйозні пошкодження грудної клітки, голови та внутрішніх органів.

4. Диференціал із підвищеним внутрішнім опором (ДПЗЗ)

Необов’язково переробляти або міняти двигун, щоб зробити автомобіль потужнішим. Експерти радять не економити на ДПЗЗ. За його допомогою початкова потужність автомобіля використовуватиметься більш продуктивно.

5. Шланги гальмівної системи

У більшості автомобілів встановлені вироби із гуми. Вони мають багато плюсів, але є й недоліки. При сильному тиску розширюється матеріал. Через це погіршується щільність, змінюється просвіт та діаметр супорта. До того ж відмічено, що гальмівна система з такими шлангами працює повільніше.

Армовані шланги позбавлені таких недоліків. Вони майже не деформуються, отже, надійніші.

Інші переваги:

– краще переносять вплив агресивних речовин, що містяться у гальмівній рідині;

– зберігають працездатність в екстремальних умовах, нормально функціонують від -70 до 250-270 °C.

Гальма з армованими шлангами рекомендовані для складних погодних умов у зимовий період. А також людям, які віддають перевагу агресивному стилю водіння.

Армовані шланги краще передають зусилля від натискання на педаль, скорочують гальмівний шлях, роблять систему більш надійною та передбачуваною. А це дуже важливо при екстреному гальмуванні.

6. Рульове колесо

Керованість автомобіля багато в чому залежить від кермового механізму. Штатні моделі рідко бувають зручними та функціональними.

Якщо у вас такий самий варіант, є сенс замінити заводське кермо на більш просунуту модель з безліччю додаткових функцій. Такий механізм забезпечує комфортний та міцний хват і легку керованість колесами. А значить, зросте комфорт при керуванні та безпека на дорозі.

7. Гумові деталі підвіски

Частини машини з м’якого матеріалу необхідні для поглинання шуму, зниження жорсткості і вібрації. Але гума швидко зношується, що робить їзду не комфортною.

Тому немає сенсу заощаджувати на таких деталях. Вибирайте найбільш якісні розхідники, щоби довелося рідше міняти. Вони прослужать довше, а значить витрачатися на покупку нових доведеться рідше.

8. Активний стабілізатор поперечної стійкості

Пристрій необхідний для зменшення крена автомобіля при поворотах і рівномірного розподілу ваги. Регульований механізм дозволяє вчасно коригувати та виправляти похибки, що з’являються з часом.

9. Амортизатори та пружини

Від якості амортизаторів залежить збереження зчеплення з дорогою. Якщо вони старі, навантаження на колеса розподіляється нерівномірно. Це створює велику небезпеку під час проходження поворотів. Тому слідкувати за станом амортизаторів дуже важливо.

Те саме стосується пружин. Якщо вони зносилися, то автомобіль підстрибуватиме на будь-якій нерівності. Щоб не змінювати їх занадто часто, вибирайте найбільш тверді деталі. Нехай це не ідеальний варіант, але такі амортизатори довше прослужать і зроблять м’якше хід машини.

10. Радар-детектор та відеореєстратор

Хоча такі пристрої не входять до обов’язкової комплектації, вони корисні кожному водієві. За допомогою апаратури можна уникнути багатьох неприємностей: антирадар вчасно попередить, що треба скинути швидкість, перш ніж потрапите інспектору на очі. А відеореєстратор допоможе розібратися у спірних ситуаціях. Таким чином пристрої збережуть нерви та гроші.

Порада! Щоб не захаращувати місце автомобіля, вибирайте модель 2 в 1. Такі аксесуари не тільки виглядають привабливо, але і не заважають огляду.

11. Привідний ремінь

Використання неякісного або ременя, що виробив свій ресурс, може призвести не тільки до дорогого ремонту. Не виключені найнеприємніші наслідки – від заміни двигуна до аварії.

Заощаджувати на приводному ремені немає сенсу. Тому регулярно перевіряйте його стан та своєчасно змінюйте на сертифіковану модель.

12. Масляний фільтр

Фахівці радять замінювати його лише оригіналом. Або фільтром, рекомендованим виробником. В іншому випадку дешевий аналог або деталь невідомого походження може просто не витримати навантаження. Немає гарантії, що масляний фільтр не лусне по шву або не зрушить з місця. Це загрожує витіканням мастила та масляним голодуванням двигуна.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти