Військові експерти назвали найпопулярніші автомобілі на фронті

Військові експерти розповідають, що частіше за все для захисту неба використовують пікапи Ford, також серед найпопулярніших моделей авто на фронті, є Toyota Hilux, Ford, Nissan Navara, Mitsubishi L200. Експерти відзначають, що популярність цих автомобілів залежить не тільки від того, що ці автомобілі високі, а й з тим, що в них великі багажники, куди можна скласти рюкзаки, запасні колеса, боєкомплект, їжу, техніку та інші необхідні на війні речі, повідомляє “Економічна правда”.

“Ми передаємо військовим Ford F-250 та Ford F-350. Це дуже потужні рамні машини з шестилітровим дизельним двигуном. На такий пікап можна встановити будь-який ПЗРК чи кулемет. Вантажопідйомність кузова першої моделі 1,5-1,8 тонни, другої – до 2,5 тонни. На деякі машини, які ми передали на фронт, уже встановили повноцінні зенітні установки, які важать 2,2 тонни. Машина чудово працює і виконує завдання. Спеціально для забезпечення потреб ЗСУ в колісному транспорті ми створили єдину платформу – збираємо запити від військових з фронту, проводимо верифікацію заявок на актуальність, організовуємо збір коштів, поставляємо машину, ремонтуємо її та спільно з партнерами обслуговуємо”, – розповідає керівник проєкту “ГЕРОЙCAR” Олександр Пугач.

Щомісяця ЗСУ потребують мінімум 5 000 автомобілів.

Як з’ясувалося, середній термін служби машин на фронті – 2-9 тижнів, і дуже важливо весь час оновлювати та обслуговувати транспорт для ефективної роботи ЗСУ, вважають експерти. Волонтери, які шукають і купують автомобілі для ЗСУ, зазначають, що потреба в машинах прямо пропорційна активності бойових дій і йде хвилями. Під час інтенсивних боїв транпорт часто підбивають і відновити його вже неможливо.

“На жаль, машини на війні, як і дрони, є розхідним матеріалом. В теперішніх реаліях машини живуть в середньому місяць, а на бахмутському напрямку – близько двох тижнів… Якщо машина вціліла після обстрілів, то зазвичай першими з ладу виходять мотор та ходова частина, потребують заміни гальма та гума. Як правило, ремонтують такі автівки в найближчих СТО за кошти, які збирають волонтери, або за кошти бійців”, – розповідає боєць 3-ї окремої штурмової бригади ЗСУ Руслан з псевдо “Панк”.

Волонтер розповідає, що стикався з ситуаціями коли ремонт машин робили за кошти військових частин. Але він зазначив, що пригнавши за понад рік волонтерської роботи понад сотню автомобілів, він стикався лише з одиничними такими випадками.

“Щоб швидко ремонтувати і відправляти машини на фронт, ми створили мережу партнерських СТО. Поки ремонтуємо – даємо військовим іншу машину”, – зазначає керівник проекту ГеройКар Олександр Пугач.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти