Двигун закипів: 5 можливих причин

Сучасні силові агрегати перегріваються не так часто, як раніше, але якщо перегріються, то мало не здасться, пишуть автомобільні експерти.

Сучасний мотор швидко перегрівається — найчастіше автомобіліст навіть не встигає зреагувати належним чином. Конструкційні матеріали, як і мастила, мають температурну межу своєї працездатності: і тут кожен зайвий градус стає реально небезпечним, розповів експерт.

Ось основні причини, які можуть призвести до перегріву двигуна.

1. Недостатня кількість антифризу

Це погіршує охолодження верхньої, найбільш гарячої частини двигуна головки блоку циліндрів, а потім може призвести до повного припинення циркуляції рідини. Антифриз часто йде через гумові патрубки або радіатори: основний і обігрівача. Якщо паровий клапан пробки радіатора або розширювального бачка, який покликаний підтримувати підвищений тиск у системі (у деяких машин до 1,5 бар), негерметичний, температура кипіння рідини зменшиться. Тоді при підвищених навантаженнях двигун закипить.

2. Заїдання клапана термостата

У закритому положенні це не дасть можливості рідини циркулювати через радіатор, а також охолоджуватися.

3. Обрив ременя приводу

Через це насос системи охолодження може перестати функціонувати. Трапляється, що корозія з’їдає лопаті крильчатки, або вона починає прокручуватися на валу. Або може перестати функціонувати муфта, через яку йде привід насоса.

4. Не спрацьовує електровентилятор охолодження радіатора

Через це двигун автомобіля також може перегріватись. Причин одночасно кілька: вийшли з ладу електромотор, реле включення чи датчик, і навіть пошкоджена проводка.

5. Негерметичність прокладання головки блоку циліндрів двигуна

Ця обставина призводить до видавлювання охолоджуючої рідини газами, які насамперед осушують головку блоку циліндрів двигуна.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти