Назвали 10 вживаних кросоверів, які краще не брати, щоб уникнути зайвих проблем
Існують автомобільні марки, які є дуже популярними серед автомобілістів. Але навіть серед лідерів у рейтингах надійності є зразки, які не виправдовують очікувань на вторинному ринку. І вже через 100 тис. км пробігу вони починають вередувати і можуть просто розорити власника витратами на ремонт. Розглянемо які кросовери краще не купувати на вторинному ринку.
1. Mercedes-Benz GLK
Йдеться про перший компактний SUV у модельному ряді німецького автоконцерну, який вироблявся у Бремені з 2008 по 2015 роки. За час існування лінійки з конвеєра зійшло понад 540 автомобілів.
Ключовою перевагою кросовера на момент виходу вважалася платформа щодо вдалого класу С в кузові S204. Але неприємні сюрпризи почали турбувати власників за кілька місяців використання.
Зараз серед вживаних автомобілів зустрічаються моделі з 2,0-літровими силовими агрегатами або 6-циліндровими V-подібними двигунами об’ємом 3,0 та 3,5 літра. Всі кросовери, які оснащувалися повнопривідною трансмісією та 7-діапазонною коробкою “автомат” одразу почали доставляти автомобілістам проблеми. Ключова з них торкалася ланцюгового приводу ГРМ. Ланцюг піддавався розтягуванню і викликав проскакування зірочки на розподільчому валу з подальшим пошкодженням клапанів.
Також проблема торкалася конструкції блоку циліндрів моторів V6 з лінійки M272. Все тому, що тут використовувалося тендітне, хоч і жароміцне та тверде покриття, а не запресовані гільзи. Тому при найменших ударах спідниць поршнів об стінки циліндрів та детонаціях утворювалися задираки та сколи. А оскільки ці агрегати не підлягають ремонту, доводиться повністю міняти блок.
Ще проблема ускладнюється при постійній експлуатації автомобіля в умовах поганого дорожнього покриття або низькоякісного палива, через що активна частина нейтралізатора осідає в каталізаторі та потрапляє в циліндри.
Також клієнти мали претензії до 7-діапазонної АКПП. Вони відзначають, що коробка схильна до перегріву і при пробігу понад 150 тис. км може запросто стати непридатною. Особливу надійність мають тільки дизельні установки, що мають значний ресурс.
2. Volvo ХС60
Даний автомобіль отримав масу хейту у свій бік через слабкий протикорозійний захист кузовних панелей. У зоні ризику опинилися лонжерони та пороги, тому вже через 5-6 років експлуатації вони масово покриваються «рижками». Сліди корозії також утворюються в місцях контактного зварювання та на стику лонжеронів.
Кросовер комплектувався різними силовими агрегатами, але найбільш надійними зразками вважалися 5-циліндрові дизельні двигуни. Бензинові 2-літрові моделі розроблялися разом з інженерами марки Ford, але, на жаль, зовсім не виправдали себе. До 150 тис. км пробігу вони схильні до задирів і починають «жерти» масло.
Виробництво першого покоління Volvo ХС60 здійснювалося з 2008 по 2017 рік. Що стосується автоматичних трансмісій, то вони загалом досить надійні, якщо дотримуватись делікатного стилю водіння. Шанувальники динамічного режиму їзди з частими ривками або пробуксовками можуть зіткнутися з невиправданими витратами на ремонт вже ближче до першої сотні тисяч кілометрів пробігу.
Ще залишилися питання до недешевого бортового обладнання. Під впливом корозійних процесів виникають складнощі з безключовим доступом, зимовими функціями та камерою заднього виду.
3. Nissan X-Trail
Незважаючи на цілком непогану технічну начинку, ці автомобілі мали низку серйозних вад, через що зазнавали різних поломок.
Найбільші претензії у автовласників виникали до версій з варіативною трансмісією Jatco JF016E, яка «проходила» не більше 80-100 тис. км пробігу, а після виходила з ладу в невідповідний момент.
Масивний і великогабаритний кузов при русі бездоріжжям створює колосальні навантаження на коробку передач, через що ремінь газорозподільного механізму посилено зношується, а на поверхнях шківів утворюються задираки. Відновлення коробки обійдеться в цілий стан, тому при виявленні найменших проблем з трансмісією автовласники прагнуть швидше продати машину.
У зв’язку з цим велика кількість кросоверів продається з коробкою, що вийшла з ладу або некоректно працює. І навіть якщо вам пощастить купити автомобіль у непоганому стані, то вже через 15-20 тис. км їзди проблема дасться взнаки. А термін служби відновленого варіатора навряд перевищить 50 тис. км.
Тому експерти вважають, що доцільніше купити кросовер з несправним варіатором, отримавши знижку на купівлю нового комплексу, ніж ремонтувати його самостійно.
4. Peugeot 3008
Французький кросовер Peugeot 3008 з дизельним силовим агрегатом вважається найгіршою розробкою компанії, особливо якщо говорити про 5-річні зразки. У ході опитувань більше 40% власників скаржилися на багато труднощів та проблем із автомобілем. Основні нарікання торкаються роботи ходової частини. Також автомобілісти негативно відгукувалися про силові агрегати, гальмівну систему та акумулятори.
Але більшість опитаних респондентів відзначили, що їхні машини були відремонтовані дилерами безкоштовно за гарантією. Йдеться про нові авто, куплені в салонах. Тим не менш, 10% від числа людей, що беруть участь в опитуванні, повідомили, що були змушені витратити багато грошей на ремонт. При цьому роботи зайняли щонайменше 1 тиждень.
5. Range Rover Evoque
Також ризикованою угодою є покупка старого Range Rover Evoque (2011-2019) попереднього покоління. До сервісних центрів марки звернулося понад 35% власників за останні місяці, причому багато хто з них зіткнувся з однією проблемою: неполадки в роботі акумулятора та електронних компонентів. Трохи менше автовласників виявили проблеми з кондиціонером та вихлопною системою.
6. Audi Q3
Відразу після виходу автомобіля у продаж його власники стали скаржитися на різні проблеми. Тому купувати кросовер на вторинному ринку дуже ризиковано, адже завжди є ризик купити «кота в мішку» із сумнівною історією.
Подібна ситуація спостерігалася з Audi Q7 у першому поколінні з 4,2-літровим дизельним двигуном, з Lexus RX450h у ранніх модифікаціях третього покоління та RX400h другої генерації з гібридним силовим агрегатом. У разі доводилося витрачати багато коштів у неминучу заміну дорогих джерел харчування.
7. BMW X1
Не варто поспішати купувати на вторинному ринку та популярну BMW X1 з дизельним силовим агрегатом. Адже така угода може завдати серйозного удару по сімейному бюджету.
Найчастіше з ладу виходили електронні комплекси, акумулятори та силові агрегати.
8. Dacia Duster
Близький родич Renault Duster від марки Dacia теж не вражає надійністю, особливо якщо говорити про екземпляри попереднього покоління (2013-2018). Дуже часто власники цих кросоверів стикалися з неполадками силових агрегатів та гальмівної системи.
9. Ford Kuga
Справжнім розчаруванням може стати кросовер Ford Kuga 1.6 JTMA другого покоління. На рестайлінгових зразках перших років випуску швидко гниє електричний роз’єм у лівій частині переднього бампера в зоні підкрилка. Це призводить до пошкодження датчиків паркувальної системи, передніх протитуманок та температурного сенсора, через що кондиціонер починає збоїти.
Двигун чутливий до перегріву і піддається швидкій появі нагару на клапанах. Ще в зоні ризику виявляється блок циліндрів. Найпроблемніший мотор – EcoBoost 1.6. Версії після рестайлінгу з 2,6-літровим атмосферним двигуном більш надійні.
10. Mazda СХ-7 2.3 (MZR)
Не слід поспішати з купівлею Mazda СХ-7 2.3 (MZR). Кросовер не може похвалитися визначною надійністю та відмовостійкістю.
Смерть турбіни настає дуже швидко і в найнесподіваніший момент. Зазвичай до цього призводить недотримання правил експлуатації, агресивний режим керування та недостатньо якісне обслуговування. Розтягування ланцюга ГРМ відбувається ближче до 50 тис. км. пробігу.
Також залишаються претензії до муфти. У разі проблем із цим вузлом починає з’являтися тріск при пуску силового агрегату.