Назвали 3 поширені помилки, якими водії гроблять автоматичну коробку

Автоматична коробка передач завдяки своїй простоті та зручності стала неймовірно популярна серед автомобілістів та автовиробників останніми роками. Водії, які пересіли на «автомат», часто забувають кілька простих, але вкрай важливих правил. Їхнє систематичне порушення призводить до поломки АКПП і обрушує на автомобіліста дорогий ремонт.

1. Велика дистанція

У старих посібниках з автомобілів з автоматичною коробкою передач йшлося про те, що їх не можна буксирувати на відстані більше 50 км. Сьогодні ситуація щодо цього стала ще складнішою для автомобілістів – дистанція, що рекомендується, скоротилася ще більше. Головна причина подібної технічної вимоги полягає в особливостях влаштування АКПП. Нагадаємо, що насос, який подає рідину на деталі коробки, приводиться в дію вихідним валом автомобіля. Таким чином, коли не працює двигун – не працює і насос, а значить у коробку не надходить у достатній кількості мастильний матеріал. Теоретично можна було б сміливо буксирувати машину з працюючим мотором, проте ситуації, коли двигун працювати може, а машина їхати не може, виключно рідкісні.

2. Велика швидкість

Автомобіль із автоматичною коробкою не тільки не варто буксирувати на великі відстані. Його також не варто буксирувати на високих швидкостях. Причина тут все та ж: при моторі, що не працює, не обертає вал, а значить не працює і насос коробки. У зв’язку з цим виробники наполегливо рекомендують не просто дотримуватися швидкісного режиму. Вони радять не буксирувати машини з АКПП на швидкостях понад 50 км/год. В іншому випадку швидкість зношування деталей трансмісії збільшується в кілька десятків разів.

3. Буксирування інших автомобілів

Звичайно, автомобіль з АКПП, як і будь-яка інша машина, може виступати як буксир. Проте, наскільки можна подібної практики рекомендується уникати. Якщо ж вибору все-таки немає, то краще дотримуватися кількох простих правил. По-перше, розгони мають бути максимально плавними. По-друге, варто обмежувати використання вищих передач, а на трасі є сенс зафіксувати проміжну передачу та їхати по можливості не перемикаючись. По-третє, ведений автомобіль має бути легшим за ведучого. Якщо буксирування було тривалим, то варто поміняти робочу рідину в коробці.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти