Назвали п’ять авто з АКПП та варіатором, які обов’язково потрібно прогрівати навіть влітку
Автомобільні експерти розповідають, що «автомат» або варіатор не можна прогріти, поки автомобіль стоїть – його прогрівають під час руху, на невеликій швидкості. Щоб олива досягла потрібної температури і почала виконувати свої функції ефективно, достатньо проїхати 5-10 хвилин. Якщо ж водій буде ігнорувати ці правила, то навіть у теплу пору року можна отримати підвищений знос деталей.
Автомобільні експерти виділили п’ять автомобілів з АКПП, які треба прогрівати навіть влітку:
1. Range Rover Sport
Модель першого покоління отримала шестиступінчастий АКПП виробництва ZF, який конструктивно виявився дуже ніжним, тому за ним треба пильно стежити. Часті пробуксовування фрикціонів під час їзди в заторі призводять до швидкої деградації оливи. В результаті – передчасне зношування гідротрансформатора, втулок насоса, соленоїдів і самого гідроблоку. Крім того електроніка дуже чутлива до температури лубриканта, тому прогрівання трансмісії обов’язкове навіть у теплу пору року.
2. BMW X5
Автомобіль в кузові E70 другого покоління має схожі проблеми у трансмісій. Крім того, у цієї моделі можливі підтікання оливи з піддону картера.
3. Land Rover Discovery
Екперти зазначають, що олива охолоджує силовий агрегат. І це ще одна причина якнайшвидше довести її до робочого стану. Адже в деяких конструкціях блок мехатроніка розташований всередині коробки і досить швидко «смажиться» — зазвичай це призводить до поштовхів при перемиканнях. Подібним славиться, зокрема, четвертий Land Rover Discovery.
4. Nissan X-Trail
Модель другого покоління з варіатором має проблеми з поломками трансмісії, через те, що при виробництві CVT використовують багато матеріалів: сталь, алюміній, гуму, пластик. Всі ці матеріали мають свої оптимальні температурні діапазони. Якщо в оливи низька в’язкість, то зростає навантаження на привід насоса, і він нагнітає зайвий тиск в системі.
5. Mitsubishi Outlander
Цей автомобіль з варіатором має аналогічні проблеми, як і Nissan X-Trail.