Назвали 6 кросоверів та позашляховиків, обслуговування яких цілком може розорити водія
Назбиравши на новенький автомобіль і нарешті придбавши це задоволення, розслаблятися рано. Ви неминуче заправлятимете своє авто і витрачатиметеся на ремонт. Важливо розуміти, скільки грошей ви витрачатимете на обслуговування свого «залізного коня». Розглянемо кросовери та позашляховики – автомобілі найпопулярнішого нині сегменту SUV, обслуговування яких розорить власника. За 10 років експлуатації такого автомобіля ви витратите на ремонт не менше його початкової ціни!
1. Porsche Cayenne третього покоління
У Porsche Cayenne третього покоління “хижа” зовнішність. Побачивши цей автомобіль у потоці машин, ви ніколи не сплутаєте його з іншими транспортними засобами. Але якщо порівняно з рестайлінговим Porsche другого покоління зовні новий Cayenne фактично не змінився, його надійність сильно постраждала.
Аналітики підрахували, що за 10 років обслуговування цього кросовера з німецького міста Штутгарта доведеться витратити 21 000 доларів. Якщо ви – власник Porsche Cayenne третього покоління, то ймовірність, що вашому “залізному коневі” буде потрібно серйозний ремонт (наприклад, вийде з ладу силова установка), становить 61%.
2. Porsche Macan першого покоління
Неподалік пішов за показниками і споріднений Porsche Macan першого покоління – розкішний компакт-паркетник люксового сегменту. За підрахунками експертів, його обслуговування протягом 10 років коштуватиме 20 400 доларів. А серйозний капітальний ремонт буде потрібно теж із 61-відсотковою ймовірністю.
Porsche Macan першого покоління, дітище німецького автомобілебудівного концерну, світ уперше побачив восени 2013 року на автосалоні в Лос-Анджелесі. Преміальний компакт-кросовер побудований на модульній базі MLB автоконцерну “Фольксваген”.
Двигун із поздовжнім переднім положенням базується на версії шасі Audi Q5. До речі, початкове ім’я цього автомобіля, Porsche Cajun, скорочено від Cayenne Junior, що означає «молодший» Cayenne. Але потім виробники вирішили дати машині іншу назву – Macan (у перекладі з індонезійської – “тигр”).
3. BMW X6 M третього покоління
BMW X6 M третього покоління має кузов обтічної форми. Хороша динаміка досягається за рахунок потужних силових агрегатів із турбонаддувом.
Модель із дизельним двигуном потужністю 249 к.с. розганяється до 100 км/год всього за 6,5 секунд, а максимальна швидкість, яку може розвинути цей паркетник, становить 230 км/год. При їзді містом витрачається 7,4 л палива на 100 км шляху, а комбінованому режимі – 6,6 л.
Продуктивний купе-кросовер BMW X6 M третього покоління також не можна назвати економічним в обслуговуванні. За 10 років його експлуатації власник витратить 19 300 доларів на ремонт та обслуговування. А ризик того, що в автомобілі може зламатися щось значне, становить майже 55%.
4. BMW X7 першого покоління
BMW X7 першого покоління – преміальний кросовер баварського автоконцерну. Його запустили у виробництво навесні 2019 року. Позиціонується як конкурент Mercedes-Benz GLS-клас, Lexus LX і Range Rover. Оснащується бензиновими двигунами сімейства BMW Group Efficient Dynamics.
Цей повнорозмірний позашляховик є флагманом BMW. Але не поспішайте радіти, придбавши цей автомобіль. За 10 років експлуатації на його ремонт та обслуговування піде як мінімум 19 000 доларів. До того ж у цих авто часто ламаються серйозні вузли та агрегати – з ймовірністю 55%.
5. BMW X5 четвертого покоління
Модель BMW X5 четвертого покоління розпочали випускати з листопада 2018 року. А попередню версію F15 зняли з виробництва. Автомобіль у кузові G05 побудований на модульній платформі CLAR з двоважелевою підвіскою спереду та багатоважелевою – ззаду.
Цей баварський випускник теж дорогий в обслуговуванні. За 10 років експлуатації він «з’їсть» близько 19 000 доларів вашого бюджету, більша частина якого піде на ремонт або заміну ненадійного двигуна, адже ймовірність того, що він (або інші серйозні вузли) вийде з ладу, становить 55%.
6. Land Rover Range Rover п’ятого покоління
Range Rover п’ятого покоління – це повнопривідний семимісний повнорозмірний преміальний позашляховик на новому шасі. Оснащений турбованим силовим агрегатом. Салон обтягнутий натуральною шкірою.
На обслуговування цього автомобіля за 10 років доведеться витратити 18 500 доларів. У 46% випадків у британському позашляховику ламається силовий агрегат, або потрібен інший капітальний ремонт.