Україна йде шляхом знищення власного автопрому

Україна йде шляхом знищення власної автомобільної промисловості. Про це заявив директор зі стратегічного маркетингу та розвитку бізнесу Корпорації «Богдан» Михайло Сокол у прямому ефірі Громадського радіо.

На його думку, причиною занепаду автовиробництва в Україні стала низка провальних рішень, ухвалений урядом протягом останніх 10 років. Йдеться про вступ України до Світової організації торгівлі на невигідних умовах, згортання державних програм підтримки та відсутність субсидіювання вітчизняних виробників.

«Ми припускали, коли обґрунтовували будівництво заводу, Україна піде шляхом усіх сучасних держав – шляхом розвитку промисловості та автопрому. Бо це курка, що несе золоті яйця. Кожний автоскладальний завод дає сотні тисяч робочих місць, це відрахування в бюджет, це податки. Але на противагу іншим країнам, наша держава обрала шлях зменшення обсягів власного виробництва, закриття заводів і знищення різних галузей промисловості», – зазначив Михайло Сокол.

Кризі сприяла безсистемність державної політики та ігнорування владою потреб автовиробників.

«В Україні немає міністерства промисловості. Є департамент промисловості при Міністерстві економіки. Це вже багато про що говорить. Наслідком є мікс рішень, які ухвалювалися протягом років незалежності», – зауважив Михайло Сокол.

Нагадаємо, що потужності українського автопрому завантажені менше, ніж на 1,5%. Обсяги виробництва скоротилися з 401 599 автомобілів у 2008 році до 7 296 у 2017 році та продовжують знижуватися. Це призвело до скорочення 400 тис. робочих місць в автомобільній промисловості та суміжних сферах.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти