Топ-4 легендарні коробки-«автомат», які були по-справжньому надійними
Сучасні автомобілі майже неможливо уявити без автоматичної коробки передач. Більшість покупців надають перевагу саме машинам з автоматикою через їх зручність. Проте, надійність деяких автоматичних коробок все ще залишає бажати кращого, особливо порівняно зі стародавніми механічними коробками. Але чи є на ринку автомобілі з автоматикою, які є надзвичайно надійними? Відповідь – так, але їх може бути важко знайти та придбати, інформує “Твоя МАШИНА”.
Однією з таких надійних автоматичних коробок є Mercedes-Benz 722.4. Ця коробка, яка була використовувана на автомобілях Mercedes-Benz моделей W201, W202, W123, W124 та W126, вважається однією з найнадійніших у історії автомобільної промисловості. Її ресурс перевищував 700 000 кілометрів, а деякі екземпляри навіть досягали 1,5 мільйона кілометрів. Однак, цю коробку випускали лише до 1996 року, тому її вже важко знайти на ринку.
Ще однією надійною автоматичною коробкою є Jatco JF414E, розроблена японською компанією Jatco. Ця коробка використовувалася на автомобілях Nissan Almera, Mazda 2, 3, 5, 6, Ford Focus, Ford Fiesta і Ford I-Max. Вона відзначається своєю надійністю і має середній ресурс пробігу близько 300 000 кілометрів.
General Motors також вніс свій внесок у створення надійних автоматичних коробок, зокрема модель 5L40E. Ця 5-ступінчаста коробка, яка була використовувана на автомобілях Cadillac CTS і Cadillac STS, відзначається надійністю і має ресурс пробігу щонайменше 400 000 кілометрів.
У Toyota також була розроблена надійна автоматична коробка Aisin U340E. Вона встановлювалася на автомобілі Toyota Yaris, Avensis, Matrix і Corolla і відрізнялася довгим ресурсом пробігу, що складав щонайменше 300 000 кілометрів.
Ці надійні автоматичні коробки передач є прикладом вдалих розробок, які можна знайти на ринку автомобілів. Вони показують, що надійність не обмежується лише дорогими моделями, і деякі виробники докладають зусиль, щоб забезпечити довговічність і надійність своїх автоматичних коробок передач.