У мережі показали маловідомий український електрокар на агрегатах МіГ-29

Архівні фото електромобіля “Київ-1103” були опубліковані, розкриваючи цікаву історію цього проекту, який не був запущений у серійне виробництво.

На початку 90-х років електрокар “Київ-1103” був розроблений в Науково-виробничому центрі “Інформатика” та Інституті електрозварювання ім. Є. Є. Патона. Керівником проекту був Володимир Татаренко, кандидат технічних наук.

Для мотора електромобіля використали електростартер від винищувача МіГ-29, які були доступні на той час. Цей мотор мав потужність 25 к.с. і вагу всього 11 кг.

В Ізраїлі спеціально для “Київ-1103” була розроблена акумуляторна батарея, яка пізніше була використана для Renault Fluence Z.E. Завдяки цій батареї електромобіль міг подолати до 200 км без підзарядки. Кузов автомобіля був спроєктований в Чехії з легкого склопластику.

“Київ-1103” був активно тестований на автодромі “Чайка” у Києві та демонструвався на різних виставках. Планувалося, що цей електромобіль буде продаватися не лише в Україні, але і в Європі.

Для реалізації проекту було створено АТ “Електромобіль”. Іноземні інвестори виявили зацікавленість у проекті, навіть Deutsche Bank був готовий надати кредит для організації виробництва. Однак, єдиною умовою для отримання кредиту були гарантії з боку уряду, які не були надані.

Без фінансування подальший розвиток проекту став неможливим, і “Київ-1103” припинив своє існування в 2002 році, а його кузов залишився на одній зі столичних СТО.

Джерело Фокус
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти