Назвали топ-5 помилок, які «вбивають» роботизовану коробку DSG

Автомобілі з DSG заслужили добру репутацію на ринку, за що вони отримують вибачення за кілька недоліків. Однак, на відміну від гоночних автомобілів Porsche з роботизованою трансмісією, цивільні версії DSG не мають достатньої міцності, щоб здійснювати подібні трюки на дорогах, як на треку.

Експерти виявили деякі помилки, які можуть призвести до поломки трансмісії.

Прошивка Launch Control

Одним з шанованих функцій є встановлення системи лаунч-контролю на своєму автомобілі, подібно до Porsche 911. Справді, ця програма дозволяє ефектно стартувати з місця. Виглядає вражаюче, але такі моменти великого зусилля не сприяють довговічності зчеплення. Окрім того, налаштування електроніки може збільшити обертовий момент, а це може призвести до пошкодження підшипників, вилки та гідроплати. В результаті можуть виникнути дефекти, і автомобіль доведеться евакуювати.

Проблеми з зчепленням

Для “сухої” DSG7 трансмісії проблемами є блок зчеплення, вилка перемикання передач та деталі мехатроніка. Високий рівень навантаження може призвести до швидкого спалення зчеплення, навіть якщо автомобіль рухається повільно. Під час зупинки в пробках, необхідно утримувати автомобіль на нейтральній передачі замість повного натискання гальма, як це робиться на автомобілях з гідромеханічною коробкою передач. Це дозволить зчепленню прослизати, але це може призвести до його зносу.

Використання другої передачі

Також можна перегріти зчеплення, довго їздячи зі швидкістю менше 15 км/год у режимі D. Алгоритм роботи передбачає швидкий перехід на другу передачу після старту, але щоб забезпечити гладкий рух, блок керування відпускає зчеплення, що дозволяє йому прослизати. Чим повільніше і плавніше рухається автомобіль на другій передачі, тим більше зчеплення буксує. Щоб зберегти ресурс трансмісії, краще використовувати першу швидкість в режимі M при швидкостях до 15 км/год.

Високі оберти

Мехатронік – це технічний вузол для керування коробкою передач. Вона керує перемиканням передач і працює під керуванням електронного блоку, розташованого всередині коробки. Електронна плата чутлива до високих температур, тому чим довше зчеплення буксує, тим більше ймовірність перегріву коробки передач і виходу з ладу мікросхем. Це часто стається при використанні вищевказаних методів пробуксовування.

Проблеми з вилкою передач

Одним з недоліків “сухої” або “мокрої” DSG є вилка перемикання передач. Вона може поламатися, якщо автомобіль розкачується в бруді або снігу. Як ви знаєте, автомобілі з механічною коробкою передач розкачуються, щоб виїхати зі снігової заметілі взимку. Проте для “робота” цей метод не підходить, оскільки це збільшує навантаження на вилку та пластикові направляючі. Внутрішні елементи DSG, зокрема, містять пластикові деталі, які можуть тріскатися при надмірному навантаженні, що призводить до затримки включення заднього ходу та механізму перемикання передач.

Джерело mmr.net.ua
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти