Що буде з «євробляхами? Експерт пояснив на прикладі трьох автомобілів

Верховна Рада прийняла в першому читанні законопроекти № 8487 і № 8488, які регулюють ввезення на митну територію України транспортних засобів, — пише Знай.

Про це розповів автоексперт Тарас Брязгунов.

«Якщо ці законопроекти все ж приймуть у другому читанні, у виграші будуть ті, хто хоче ввезти іноземне авто, зроблене до 2010 року, або машину із двигуном великого об’єму», — каже автоексперт Тарас Брязгунов.

Експерт пояснив на прикладах, які автомобілі буде вигідно ввезти.

1. OPEL Vectra, 17 років, об’єм двигуна — 1,8 л. Вартість за кордоном — € 800. Вартість в Україні — 150 тис. грн.

За новими законопроектами, авто можна ввезти майже удвічі дешевше.

За формулою, суму розмитнення розраховують наступним чином: спочатку вираховують акциз — базову ставку, множать на коефіцієнт двигуна і на вік авто: 50х1,8х17 = €1530. Плюсують ще 10% мита — €100 і 20 % ПДВ.

2. RENAULT Megane, 5 років, об’єм двигуна — 1,5л. Вартість в Україні — 250 тис. грн. За кордоном — € 5,5 тис.

Авто 2013 року з 1,5-літровим дизельним двигуном — популярна вживана автівка. За діючим пільговими ставками акциз становить € 154,5, мито — €438, ПДВ — € 1318,5. Загальна сума авто з розмитненням — €7,4 тис.

За новими законопроектами акциз становить €562,5, мито — €600, ПДВ -€1432,5. Разом вийде близько €8 тис.

3. Ford Mustang, 7 років, об’єм двигуна — 5 л. Вартість в Україні — 770 тис. грн. Вартість за кордоном — €19 тис.

Розмитнення авто з об’ємом двигуна більше 3-х л подешевшає. Акциз на Ford Mustang з 5-літровим двигуном у віці 7 років за діючими ставками становить €11 045. За новими законопроектами — € 1750. Загальна вартість з розмитненням -близько €30 тис. і €21 тис. відповідно.

Як відомо, в п’ятницю, 13 липня, депутати в першому читанні прийняли за основу закони Южаніної про розмитнення і акциз на авто, включаючи так звані євробляхи і інші б/у іномарки. Основні нововведення полягають в нових правилах розрахунку акцизу і впровадженні суворих штрафів для власників нерозмитнених авто.

Виступаючи в парламенті, прем’єр-міністр Володимир Гройсман публічно пообіцяв не застосовувати ніяких «репресій» до авто на єврономерах до законодавчого врегулювання цієї проблеми. Відзначимо, прийняття закону в першому читанні ще не означає, що мало не завтра почнуть діяти нові правила розмитнення і нові акцизи на автомобілі в Україні. Верховна Рада проголосувала, але після — пішла всім складом у відпустку.


Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти