Названі найпопулярніші серед жінок марки авто
Аналітики опитали жінок-автовласників пострадянського простору й склали рейтинг найбільш «жіночих брендів». До нього увійшли марки, яким надають перевагу представниці прекрасної статі.
Найчастіше жінки віддавали перевагу Chery, у автомобілів якої 22,1% власників (з числа учасників опитування) – жінки.
На другому місці за цим показником – Daewoo (19,5%).
Далі практично з однаковими результатами розмістились Datsun і Lifan (17,4% і 17,2% відповідно), а замикає п’ятірку лідерів Peugeot (16,6%).
До ТОП-10 також увійшли Citroen (15,3%), Suzuki (14,4%), Geely (14%), Hyundai (13%) і Opel (12%).
Під час дослідження було сумарно опрацьовано понад 180 тисяч анкет респондентів у віці від 18 до 65 років.