Водіям пояснили, чи можна обійтися без ручного гальма в автомобілі з АКПП
Користуватися ручним гальмом в автомобілі з автоматичною коробкою передач – це одна з обговорюваних водійських звичок. Дехто вважає його зайвим, особливо під час паркування на рівній поверхні, тоді як інші наполягають на його використанні для забезпечення додаткової безпеки. Механіки дали своє пояснення з цього приводу.
Необхідність використання стоянкового гальма
Одним з основних аргументів на користь використання ручного гальма в автомобілі з автоматичною коробкою передач є забезпечення додаткової безпеки під час паркування. Навіть на рівній поверхні використання ручника може запобігти випадковому руху автомобіля через можливе відхилення переднього або заднього диференціала, а також через проблеми з системою трансмісії.
Крім того, ручне гальмо допомагає запобігти зносу внутрішніх компонентів трансмісії. Коли автомобіль перебуває в режимі “паркування” (P), насправді блокуються лише колеса, а не коробка передач. Використання ручного гальма додатково фіксує автомобіль, запобігаючи небажаному переміщенню, особливо на крутих схилах або за вітру.
Під час паркування дотримуйтесь такої послідовності:
Зупиніть автомобіль: Повністю зупиніть автомобіль і переконайтеся, що переднє колесо спрямоване прямо. Це забезпечить додаткову стабільність під час паркування.
Перемкніть передачу в режим “P” (паркування): Це заблокує колеса, але не фіксує повністю автомобіль. Тому важливо використовувати ручне гальмо.
Активуйте ручне гальмо: Потягніть важіль ручника або активуйте кнопку, залежно від конструкції автомобіля.
Вимкніть двигун: Після активації ручного гальма переконайтеся, що двигун повністю вимкнений.