10 найпроблемніших дизельних двигунів: краще їх не купувати

Експлуатація сучасних дизельних двигунів може стикатися з рядом проблем, і в цьому списку Аvtomir.ua пропонує ознайомитися з автомобілями, які відзначилися як ненадійні та витратні в обслуговуванні.
Десять моделей зазначено нижче.
VW Group (1999-2010 рр.)
Дизельний трьохциліндровий двигун 1.4 TDI вражає своєю економічністю та малою витратою пального, але після перетину позначки в 130-150 тисяч кілометрів його надійність раптово падає через проблеми з нижньою частиною двигуна.
Toyota (2005-2015 рр.)
Двигун D-4D об’ємом 2 літри з системою упорскування Common Rail, який має чавунний блок, також має проблеми з надійністю, особливо після пробігу в 150-180 тисяч кілометрів, коли може відбутися деформація циліндрів.
PSA Group (з 2013 р.)
Модель BlueHDi об’ємом 2 літри від французької групи PSA, яка включає Peugeot, Citroën та Opel, виявилася дуже чутливою до якості використовуваної рідини, що призвело до дорогих ремонтів.
Ford та PSA Group (2011-2015 рр.)
Спільний проект Ford та PSA Group – дизельний двигун e-HDi об’ємом 1,6 літра з системою Start-Stop, призначений для економії пального, але на ранніх моделях можна було спостерігати серйозні проблеми з колінчастим валом та іншими деталями.
Renault-Nissan (з 2001р.)
Двигун dCi об’ємом 1,6 літра від Renault виявився економічним та порівняно надійним, але мав проблеми з упорскуванням палива, що може призвести до серйозних поломок.
Opel (2004-2015 рр.)
Двигун CDTi об’ємом 2 літри від Opel мав проблеми з упорскуванням палива, турбокомпресором та системою EGR, а також виявив тріщини у поршнях.
Mazda (з 2012 р.)
Дизельний двигун Skyactiv-D об’ємом 2 літри від Mazda, хоча був спроектований для зменшення викидів і економії пального, також мав проблеми з системами упорскування палива та рециркуляції відпрацьованих газів.
Honda (2009-2015 рр.)
Двигун i-DTEC об’ємом 2,2 літра від Honda був економічним і сучасним, але також мав проблеми з системою упорскування палива та турбокомпресором.
BMW (1998-2015 рр.)
Дизельний двигун 2.0 M57 від BMW був потужним та ефективним, але мав проблеми з вихровими заслінками.
Audi (2007-2015 рр.)
Дизельний двигун від Audi виявився інноваційним, але мав проблеми з системою упорскування палива та іншими деталями.
Крім вказаних моделей, є інші, які також можуть мати проблеми, тому ретельне дослідження історії обслуговування і уважне спостереження за ознаками несправностей є важливими для тих, хто планує купівлю дизельного автомобіля.