4 ознаки несправності гальмівної системи автомобіля: їх не можна ігнорувати

Надійна робота гальмівної системи – ключовий аспект безпеки будь-якого автомобіля. Несправності в цій системі можуть призвести до серйозних аварій і травм. Важливо вміти розпізнавати ознаки, які можуть вказувати на проблеми з гальмами, і своєчасно вживати заходів. Розглянемо чотири основні ознаки, що свідчать про несправність гальмівної системи, які не можна ігнорувати.

1. Биття керма під час гальмування
Биття керма під час гальмування зазвичай вказує на сильний знос гальмівних колодок. Коли фрикційний шар колодок деформується або стає нерівномірним, контакт із гальмівним диском відбувається нерівномірно, що спричиняє ривки та вібрації. Ці ривки передаються через педаль гальма і кермо, що створює неприємні відчуття і знижує керованість автомобіля. Якщо колодки повністю зношені, гальмування супроводжуватиметься металевим скреготом, що є вкрай небезпечним сигналом.

Рішення: Перевірка стану гальмівних колодок і заміна їх за необхідності. Важливо не допускати повного зносу колодок, щоб уникнути пошкодження гальмівних дисків і додаткових витрат на ремонт.

2. Складніше натискається педаль гальма
Якщо педаль гальма стає важче натискати, це може вказувати на проблеми з вакуумним підсилювачем гальм. Вакуумний підсилювач призначений для полегшення натискання на педаль гальма, і його несправність може призвести до того, що водієві доведеться прикладати більше зусиль для зупинки автомобіля. Якщо цю проблему не усунути, може виникнути ситуація, коли водієві не вистачить зусиль для екстреного гальмування.

Рішення: Необхідно провести діагностику вакуумного підсилювача гальм і, за необхідності, замінити його. Своєчасне звернення до автосервісу допоможе уникнути серйозних проблем на дорозі.

3. Під час гальмування автомобіль веде в бік
Якщо під час гальмування автомобіль мимовільно відводить убік, це може вказувати на несправність гальмівних супортів або системи ABS. Така поведінка автомобіля значно ускладнює керування і може призвести до аварії. Причиною може бути несинхронна робота гальмівних супортів: один із них може “схоплювати” коректно, а інший – із затримкою або взагалі не функціонувати. Також це може бути пов’язано з некоректною роботою системи ABS, яка неправильно розподіляє гальмівне зусилля.

Рішення: Необхідно перевірити стан гальмівних супортів та систему ABS. У разі виявлення несправностей, супорти або елементи ABS повинні бути відремонтовані або замінені.

4. Під час гальмування б’є в кузов
Биття в кузов під час гальмування часто пов’язане з деформацією гальмівного диска. Гальмівні диски можуть “повести” через перегрів, що призводить до їхньої деформації та нерівномірного контакту з гальмівними колодками. Це спричиняє сильні вібрації, які передаються через весь кузов автомобіля. Іншою причиною може бути неправильне запресовування маточини в підшипник, що також викликає вібрації під час гальмування.

Рішення: Професійна перевірка гальмівних дисків і маточин. У разі виявлення деформацій або неправильної установки, гальмівні диски повинні бути замінені, а маточини – правильно запресовані.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти