Найдивніші коли-небудь створені автомобілі у світі: ТОП-10 моделей
Сучасні автомобілі стають дедалі однотипнішими. У той час як деякі з них все ще мають вражаючий вигляд, багато хто з них, здається, створено за одним шаблоном. Однак у світі є автомобілі, які виділяються на тлі загальної одноманітності. Ці дивні і незвичайні машини привертають увагу не тільки своїм дизайном, а й історією створення. Давайте познайомимося з деякими з найдивовижніших автомобілів в історії.
Peel P50 (1962-1965, 2011-дотепер)
Peel P50 – найменший автомобіль у світі, який можна порівняти з моторизованим офісним кріслом. Він має довжину всього 137 см і ширину 104 см, що робить його трохи більшим за велосипедне кермо. Цей триколісний автомобіль важить лише 104 кг і виготовлений зі скловолокна. Незважаючи на свою компактність, P50 став культурним феноменом, особливо після того, як Джеремі Кларксон проїхав на ньому по офісах BBC в одному з епізодів «Top Gear». У 2011 році компанія P.50 Cars відновила виробництво цього автомобіля, пропонуючи версії з чотиритактним двигуном об’ємом 49 куб. см, оригінальним двотактним двигуном DKW або електричну версію із запасом ходу до 400 км.
Reliant Robin (1975-2000)
Reliant Robin – це задньопривідний триколісний автомобіль зі скловолокна, який важив лише 436 кг. Він був розроблений, щоб бути дешевим і економічним, з двигуном об’ємом 850 куб. см, який розвивав потужність 39 к.с. і давав змогу розганятися до 96 км/год за 16,1 секунди. Незважаючи на свою нестабільність, Reliant Robin користувався популярністю, особливо серед тих, хто мав тільки мотоциклетні права у Великій Британії.
Iso Isetta (1953-1956)
Iso Isetta – італійський мікромобіль із дизайном, натхненним холодильниками 1950-х років. Він мав одні двері спереду і двотактний двигун об’ємом 236 куб. см, що розвивав потужність 9,5 к.с. і давав змогу розганятися до 50 км/год за 30 секунд. Хоча оригінальна Iso Isetta не була надто популярною, її версія від BMW, відома як «бульбашкова машина», врятувала німецького автовиробника від банкрутства.
Dymaxion Car (1933)
Dymaxion Car був створений американським інженером Річардом Бакмінстером Фуллером і мав футуристичний дизайн з одним заднім колесом. Цей автомобіль міг розвивати швидкість до 193 км/год і вміщати 11 пасажирів. Однак через свою нестабільність і складнощі в управлінні, він так і не отримав широкого визнання.
Fiat 600 Multipla (1955-1960)
Fiat 600 Multipla – перший у світі мінівен, який мав довжину всього 354 см, ширину 145 см і висоту 158 см. Цей компактний автомобіль міг вміщати до шести осіб у трьох рядах сидінь. Він був обладнаний чотиритактним двигуном об’ємом 633 куб. см, що розвивав потужність 21,5 к.с. і давав змогу розганятися до 90 км/год.
Renault Avantime (2001-2003)
Renault Avantime – спроба французького автовиробника створити купе-мінівен з футуристичним дизайном. Цей автомобіль мав високу посадку та двигун V6 об’ємом 3,0 літра потужністю 207 к.с., що давало змогу розганятися до 100 км/год за 8,6 секунди. Незважаючи на свій незвичайний дизайн, Avantime не користувався популярністю і був знятий з виробництва після випуску всього 8 557 екземплярів.
Nissan S-Cargo (1989-1991)
Nissan S-Cargo – невеликий комерційний фургон, який отримав свою назву від французького слова «escargot», що означає «равлик». Цей автомобіль мав двигун об’ємом 1,5 літра потужністю 72 к.с. і важив лише 970 кг. Незважаючи на своє коротке виробництво, S-Cargo досі користується популярністю в Японії.
Nissan Figaro (1991-1992)
Nissan Figaro – ретро-родстер із дизайном, натхненним Datsun Roadster 1935 року. Цей автомобіль мав турбований двигун об’ємом 1,0 літра потужністю 76 к.с. і триступеневу автоматичну коробку передач. Його яскравий і кумедний інтер’єр привертав увагу і робив Figaro популярним серед автолюбителів.
Mitsuoka Orochi (2006-2014)
Mitsuoka Orochi – автомобіль, створений японською компанією Mitsuoka, який виглядав як змія. Він мав двигун V6 об’ємом 3,3 літра потужністю 230 к.с. і розганявся до 100 км/год за 5,7 секунди. Попри свій незвичний дизайн, Orochi мав культовий статус у Японії.
Toyota WiLL Vi (2000-2001)
Toyota WiLL Vi – седан із нео-ретро дизайном, створений у рамках проєкту WiLL для залучення молодих покупців. Цей автомобіль мав довжину всього 376 см і був заснований на першому поколінні Toyota Yaris. Він використовував екологічно чисті матеріали та мав цікавий дизайн інтер’єру. Незважаючи на короткий термін виробництва, Toyota продала 16 000 екземплярів цього автомобіля.