Який вигляд мав “український Porsche” на базі “Запорожця”: фото
Радянське автомобілебудування було орієнтоване на виробництво “народних автомобілів” широкого вжитку. Виробництво дорогих і елегантних спорткарів у СРСР вважалося неприйнятною ознакою “буржуазної розбещеності”. Однак спроби зробити власний “маслкар” в “імперії зла” все ж здійснювалися. Зокрема на базі українського підприємства ЗАЗ.
У середині 1960-х ініціативна група інженерів з агрегатів ЗАЗ-968А “Запорожець” зібрала шість екземплярів купе ЗАЗ “Спорт-90”. Автомобіль отримав елегантний дизайн, поліпшені гальма і підвіску, а також кузов зі склопластику. Круглі фари, бічні повітрозабірники і хромована радіаторна решітка були символом епохи.
У рух ЗАЗ “Спорт-900” приводив 746-кубовий 23-сильний V4 двигун із 44 Нм крутильного моменту, який працював у парі з 4-ступінчастою МКПП. Були версії і з 887-кубовим 27-сильним мотором, здатним розганятися до 120 км/год.