П’ять фатальних помилок водіїв, які вбивають коробку «автомат»

Поява автоматичної трансмісії в автомобільній індустрії істотно спростила життя автомобілістам, але багато хто водночас забуває про недоліки АКПП, які полягають у складності їхньої конструкції і тотальній ненадійності. У зв’язку з цим експерти звертають увагу на п’ять типових помилок водіїв під час поводження з «автоматом», які призводять до фатальних наслідків.

1. Буксирування
Автомобіль з «автоматом» не можна буксирувати на швидкості вище 30 км/год і відстані понад 30 км.

2. Старт із двох педалей
Деякі водії звикли починати рух, вичавлюючи одночасно дві педалі в режимі «D», різко відпускаючи гальмо. У такій ситуації трансмісія перевантажується, нагрівається і швидко зношується.

3. Режим паркінгу
Нерідко водії використовують режим «Р» з приводу і без. Це призводить до перевантаження компонентів трансмісії та їх швидкого зносу. Експерти радять активувати його тільки в повільному заторі.

4. Ручне гальмо
Ще одна помилка – вважати, що режим «Р» замінює стоянкове гальмо. Це призводить до величезних навантажень на трансмісію і її подальшої поломки.

5. Прогрів коробки і заміна робочої рідини
Взимку рекомендується прогрівати не тільки двигун, а й АКПП. «Автомат», більш чутливий до холоду, ніж “механіка”, тому і ламається через це набагато частіше.

Джерело Dexpens
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти