Чому двірники залишають розводи на лобовому склі і як вирішити цю проблему
Водії в Україні часто стикаються з ситуацією, коли склоочисники починають гірше виконувати свою функцію і спершу залишають розводи після своєї роботи, а потім і зовсім лише розмазують бруд по поверхні. Чому так відбувається і як діяти в подібній ситуації, розповіли експерти порталу Hyser.
Читайте також:
П’ять найгірших автомобілів за якістю салону просто зараз
Суха гниль на автомобільних шинах: як водієві впоратися з цією прихованою загрозою
Залишилося шість днів: українським водіям загрожують нові штрафи до 4 800 гривень
Насамперед вони звернули увагу, що в багатьох японських авто двірники працюють гірше через безкаркасну конструкцію, яка не може щільно прилягати до вигнутого скла. Вирішити проблему допомагає тільки заміна склоочисників на каркасні або гібридні.
Також під час морозів взимку і сильної спеки влітку щітки склоочисників мають властивість втрачати еластичність, що також негативно впливає на їхню функціональність. Деякі водії змащують час від часу їх спиртом або силіконом. Якщо щітки остаточно зсохлися, то допоможе тільки заміна.
Крім того, причиною поганої роботи двірників може бути ослаблення притискної пружини. Таке часто відбувається через звичку водіїв відтягувати склоочисники і кидати їх на ніч у подібному положенні для запобігання їх примерзання до лобового скла. Краще не робити цю помилку, інакше доведеться міняти не тільки пружину, а й склоочисники повністю.