Десять незаслужено забутих спорткарів 90-х: тіньові герої епохи

1990-ті роки подарували світові безліч легендарних спортивних автомобілів, які досі на слуху. Однак були в цей період і не менш видатні моделі, які незаслужено оминають увагою сучасники. Видання CarBuzz виділяє десять спорткарів цієї епохи, які варті більшої поваги.

Читайте також:

Що категорично заборонено вмикати в автомобілі під час туману

Шість фраз, які допомагають виявити перекупа під час купівлі автомобіля

Скребок не потрібен: як взимку швидко розморозити лобове скло автомобіля

1. Alfa Romeo SZ (1989-1991)

Дизайн: нестандартний вигляд від ательє Zagato і CAD/CAM-проектування.
Двигун: 3,0-літровий V6, потужністю 207 к.с.
Розгін 0-100 км/год: 7 секунд
Випуск: всього 1 036 одиниць.
Цей автомобіль виділявся сміливим дизайном і рідкістю, що робить його бажаним для колекціонерів.

2. BMW M5 E34 (1988-1995)

Двигун: 3,5-3,8-літровий рядний шестициліндровий з потужністю 315-340 к.с.
Розгін 0-100 км/год: 5,9-6,3 секунди
Примітка: останній шестициліндровий M5.
Ця модель пішла в тінь після виходу наступного покоління з V8, але сьогодні цінується серед шанувальників BMW за збалансованість.

3. Cizeta-Moroder V16T (1991-2003)

Двигун: 6,0-літровий V16 від Lamborghini, 540 к.с.
Розгін 0-100 км/год: 4,5 секунди
Випуск: лише 11 екземплярів.
Рідкісний суперкар, розроблений колишнім інженером Lamborghini. Незважаючи на схожість з Diablo, цей V16T унікальний за характеристиками і цінністю.

4. Dodge Stealth R/T Turbo (1990-1996)

Двигун: 3,0-літровий V6 twin-turbo, 300 к.с.
Розгін 0-100 км/год: 4,9 секунди
Повний привід: забезпечує відмінну стійкість.
Американський аналог Mitsubishi 3000GT, ця модель поєднувала міць із практичністю, але так і не завоювала популярність.

5. Ford Taurus SHO (1992-1995)

Двигун: 3,0-3,2-літровий V6 від Yamaha, 220 к.с.
Розгін 0-100 км/год: близько 7 секунд
Цей «сплячий» седан був розроблений як спортивний сімейний автомобіль і приваблював тих, хто шукав поєднання комфорту і динаміки.

6. Jaguar XJR-15 (1990-1992)

Двигун: 6,0-літровий V12, 450 к.с.
Розгін 0-100 км/год: 3,9 секунди
Випуск: тільки 53 екземпляри.
XJR-15 став першим дорожнім автомобілем, побудованим із вуглецевого волокна. Цей унікальний суперкар передував легендарному XJ220.

7. Lister Storm (1993-1994)

Двигун: 7,0-літровий V12 від Jaguar, 546 к.с.
Розгін 0-100 км/год: близько 4 секунд
Випуск: 4 екземпляри для доріг загального користування.
Хоча дизайн залишає бажати кращого, цей автомобіль дивував своєю потужністю і рідкістю, що робить його цінним для колекціонерів.

8. Nissan Pulsar GTI-R (1990-1994)

Двигун: 2,0-літровий турбований Inline-4, 224 к.с.
Розгін 0-100 км/год: 5,3 секунди
Повний привід: для спортивного керування.
Цей автомобіль став культовим у Європі та Японії, але так і не з’явився на ринку США, що додає йому ексклюзивності.

9. Panoz Roadster (1992-1999)

Двигун: 4,6-літровий V8 від Ford, 305 к.с.
Розгін 0-100 км/год: 4,3 секунди
Характеристики: алюмінієвий каркас і мінімалізм.
Спроектований для спортивних фанатів, цей родстер приваблював нестандартним підходом до конструкції та ексклюзивністю – всього 220 одиниць.

10. Subaru SVX (1991-1996)

Двигун: 3,3-літровий Flat-Six, 231 к.с.
Розгін 0-100 км/год: 7,3 секунди
Дизайн: розробка Giugiaro.
Хоча SVX не був особливо швидким, його елегантні лінії та комфортабельний інтер’єр робили його цікавим варіантом для любителів стилю та спокійної їзди.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти