Чому окислюються клеми акумулятора: водіям назвали п’ять типових причин
Рано чи пізно кожен автомобіліст стикається з проблемою поганого запуску двигуна. У такій ситуації увага насамперед звертається на акумуляторну батарею, яка живить стартер. Причому проблема може полягати не в розрядці АКБ або її несправності, а в банальному окисленні клем. Експерти виділили п’ять типових причин, чому це відбувається.
Читайте також:
Що категорично заборонено вмикати в автомобілі під час туману
Шість фраз, які допомагають виявити перекупа під час купівлі автомобіля
Скребок не потрібен: як взимку швидко розморозити лобове скло автомобіля
М’який наліт на клемах утворюється через взаємодію кислотних випарів електроліту зі свинцевим елементом. Як правило, це явище відбувається через витік електроліту, який, своєю чергою, може бути наслідком закупорки вентиляційних отворів.
Сіруватий наліт на мінусовій клемі свідчить про падіння щільності електроліту або коротке замикання в одній з комірок. Окислення плюсової клеми, як правило, пов’язане із зарядкою батареї понад норму, що спричиняє перегрів і активніше виділення електроліту.
Насамперед потрібно усунути причину окислення, а потім ретельно очистити клеми від нальоту. Робити це потрібно з дотриманням техніки безпеки, озброївшись гумовими рукавичками на відключеному двигуні. Очищення слід проводити металевою щіткою як зовні, так і зсередини. Нейтралізувати кислотні залишки можна за допомогою заздалегідь приготованого содового розчину (дві столові ложки на склянку води).