Несправності старих авто: на якому пробігу вони зазвичай з’являються
Якщо ви купуєте старий автомобіль, варто розуміти, що вам, ймовірно, доведеться мати справу з певними несправностями, характерними для пробігу вашої машини. Видання Авто24 систематизувало спостереження автомобілістів і виокремило низку критичних порогів, після яких «сипляться» ті чи інші вузли та агрегати в автомобілі.
Читайте також:
Позбавлення прав за бризковики: хто з українських водіїв ризикує стати вимушеним пішоходом
Які оберти двигуна роблять машину «невбиваною»: експерт дав відповідь
Поліція незаконно штрафує необізнаних водіїв на 3400 грн: що потрібно знати
30-40 тисяч кілометрів пробігу
Знос гальмівних колодок, тяг стабілізатора.
60-80 тисяч кілометрів пробігу
Виходять з ладу приводні ремені, ролики, помпа, закінчується ресурс охолоджувальної та гальмівної рідин. Знову зношуються гальмівні колодки і тяги стабілізатора.
100-120 тисяч кілометрів пробігу
Перші проблеми з двигунами: підтікання оливи або антифризу. Якщо машина з МКПП, то може знадобитися заміна зчеплення, а також демпферного маховика.
150-180 тисяч кілометрів пробігу
Починаються проблеми з рульовою рейкою, амортизаторами підвіски.
200-250 тисяч кілометрів пробігу
Більшість близькі до вичерпання свого ресурсу. Потрібна заміна турбіни, каталізатора і сажового фільтра, ремонт АКПП, двигуна (заміна поршневих кілець).
Понад 300 тисяч
Часто доцільність подальшої експлуатації ставиться під сумнів. Витрати на ремонт можуть перевищувати ціну авто.