Несправності старих авто: на якому пробігу вони зазвичай з’являються

Якщо ви купуєте старий автомобіль, варто розуміти, що вам, ймовірно, доведеться мати справу з певними несправностями, характерними для пробігу вашої машини. Видання Авто24 систематизувало спостереження автомобілістів і виокремило низку критичних порогів, після яких «сипляться» ті чи інші вузли та агрегати в автомобілі.

Читайте також:

Позбавлення прав за бризковики: хто з українських водіїв ризикує стати вимушеним пішоходом

Які оберти двигуна роблять машину «невбиваною»: експерт дав відповідь

Поліція незаконно штрафує необізнаних водіїв на 3400 грн: що потрібно знати

30-40 тисяч кілометрів пробігу
Знос гальмівних колодок, тяг стабілізатора.

60-80 тисяч кілометрів пробігу
Виходять з ладу приводні ремені, ролики, помпа, закінчується ресурс охолоджувальної та гальмівної рідин. Знову зношуються гальмівні колодки і тяги стабілізатора.

100-120 тисяч кілометрів пробігу
Перші проблеми з двигунами: підтікання оливи або антифризу. Якщо машина з МКПП, то може знадобитися заміна зчеплення, а також демпферного маховика.

150-180 тисяч кілометрів пробігу
Починаються проблеми з рульовою рейкою, амортизаторами підвіски.

200-250 тисяч кілометрів пробігу
Більшість близькі до вичерпання свого ресурсу. Потрібна заміна турбіни, каталізатора і сажового фільтра, ремонт АКПП, двигуна (заміна поршневих кілець).

Понад 300 тисяч
Часто доцільність подальшої експлуатації ставиться під сумнів. Витрати на ремонт можуть перевищувати ціну авто.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти